Bursdag i skoleferien

Vi har to sommerbarn :)
Holder vennebursdag for nr2 før skolen stenger og for sønnen nr1 etter skolen begynner igjen.

Familiebursdag sånn når vi får det til :) begge har vært bortreist på bursdagen, men prøver altid å feire litt (dem velger mat, kake, gave osv bare oss 5 sammen)

Sånn gjør vi det også, pleier fint å få til en familiebursdag for de begge i løpet av ferien. Med venner en før og en etter sommeren :)
 
Da har skoleferien begynt og jeg har nok er barn som er født i fellesferien. Hadde lovet meg selv at det skulle ikke skje igjen.

Hvordan løser dere andre det?
Våres yngste er ofte på ferie hos besteforeldrene når han har bursdag. Så jeg er ikke engang sammen med han.

Jeg har foreslått for mannen at vi bare lager en dato i august(samme hvert år) hvor vi feirer hjemme, venner og i bhg. Han er ikke helt enig...

Jeg fikk feiring på dagen med foreldre og evt besteforeldre :) pleide å være sammen med en av foreldrene mine på dagen da! Bursdagsselskap med venner etter skoleferien var over. Aldri sett på det hele som noe problem i barndommen egentlig.
 
Back
Topp