Burde jeg fortelle at jeg er gravid på intervjuet imorgen??
Isåfall hvorfor/ hvorfor ikke??
Isåfall hvorfor/ hvorfor ikke??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Madde34
Ærlighet varer lengst..
Så jeg syns du skal gjøre det...Syns ikke det er riktig å holde tilbake en så viktig informasjon..
Søkte selv på en jobb den gangen jeg fant ut at min datter lå i magen..Fikk jobben for det,da de faktisk satte pris på at jeg var så ærlig....[:)]
ORIGINAL: rodstilk
ORIGINAL: Madde34
Ærlighet varer lengst..
Så jeg syns du skal gjøre det...Syns ikke det er riktig å holde tilbake en så viktig informasjon..
Søkte selv på en jobb den gangen jeg fant ut at min datter lå i magen..Fikk jobben for det,da de faktisk satte pris på at jeg var så ærlig....[:)]
Hvorfor være ærlig om noe man ikke må fortelle? De har jo ingenting med det - og det er jo fryktelig surt og ikke få jobben pga at man er gravid (de har jo ikke lov å si det, selvfølgelig - men det er nok mange nok som gjør det!).. Og om det nå skulle skje at hun mister barnet (bank i bordet!), så er det jo fælt og måtte fortelle det til "fremmede" der..
ORIGINAL: **mam**
ORIGINAL: rodstilk
Jeg ville ikke ha gjort det.
For det første er det tidlig i graviditeten enda, og for det andre så er det jo ikke noe gunstig for de og ansette ei som er gravid. Sjarmer til deg jobben først, så deler du nyheten etterpå. [:D]
sign...[:)]
det ordner seg alltid[:)]
ORIGINAL: FredriksMamma
Sett deg inn i deres sted - hva ville du selv ha foretrukket hvis du skulle ansette noen?
ORIGINAL: Godhjerta.
Nei.
Fordi det har de ikke noe med, og siden det er så tidlig i svangerskapet.
Men kan gå i 3 mnd'er uten å vite selv at man er gravid engang. (lengre også).
Så jeg ser ingen grunn til å gi arbeidsgiveren en grunn til å ikke ansette deg.
Slik er nemlig verden uansett lov/ikke lov.
Gratulerer så mye med spira forresten. Ble så jublende glad da jeg hørte at dere venter en liten en til.
[:D]
ORIGINAL: Melancholia
Det har de ingenting med... [:D]
ORIGINAL: tottelimottaSignerer[:)] Og lykke til med intervjuet![:)]
hadde ikke sagt det, for du er så kort på vei.Så tidlig hadde ikke vi fortalt familien det engang så det hadde vært utenkelig å si det til en potensiell arb.giver som strengt tatt ikke har noemed det enda
ORIGINAL: Tvilling74
Nei.
Fordi det har de ikke noe med, og siden det er så tidlig i svangerskapet.
Men kan gå i 3 mnd'er uten å vite selv at man er gravid engang. (lengre også).
Så jeg ser ingen grunn til å gi arbeidsgiveren en grunn til å ikke ansette deg.
Slik er nemlig verden uansett lov/ikke lov.
Gratulerer så mye med spira forresten. Ble så jublende glad da jeg hørte at dere venter en liten en til.
[:D]
Tusen takk.. Var jublende glad fredags morgen kl 0700 jeg oxo da jeg tok test[:D]
Det skjønner jeg godt. [:D]
Masse lykke til og bøttevis med gleder ønsker jeg dere.