Bunad

Bkno9270372

Andre møte med forumet
image.jpg Hei alle vakre damer!

Var det flere som klarte å få på seg bunaden sin igår? Var såå gøy og få på seg bunaden tross høygravid :D ikke alle bunader som tillater det.. Heldigvis var bunaden min så grei å gikk med på det. Tungt og slitsomt å gå med, men absolutt verdt det.
Vil dere dele bilder av bunaden eller 17mai antrekket sitt?

Hvis noen lurer er det Beltestakk fra midt Telemark :)

Så nydelig dame i vakker bunad. Min funker ikke med høygravidmage og megapupper:)

Så nydelig dame i vakker bunad. Min funker ikke med høygravidmage og megapupper:)
Tusen takk, nei det er ikke alle bunader som godtar det, snittet på bunaden et rett under puppene så har utrolig mye å gå på i denne heldigvis :) den ble bare litt kortere forran :D

Så utrolig fin!
Her har ikke bunaden passet på flere år dessverre, håper på neste år!

Nydelig gravid i bunad :) Nei, min bunad krever en midje dessverre.. Ellers skulle jeg gjerne hatt den på!

Nydelig!

Min bunad har stram vest (ikke plass til gravide pupper) og krever litt midje.. Fikk den på med et nødskrik for 2,5 mnd siden. Prøvde ikke nå ;)

Vis vedlegget 117883 Hei alle vakre damer!

Var det flere som klarte å få på seg bunaden sin igår? Var såå gøy og få på seg bunaden tross høygravid :D ikke alle bunader som tillater det.. Heldigvis var bunaden min så grei å gikk med på det. Tungt og slitsomt å gå med, men absolutt verdt det.
Vil dere dele bilder av bunaden eller 17mai antrekket sitt?

Hvis noen lurer er det Beltestakk fra midt Telemark :)

Shit! Jeg også er fra Telemark og har beltestakk. Var i barnedåp da jeg var 6 uker på vei. Allerede da var den for liten...

Woow! Du ser kjempe bra ut! Min hadde nok ikke tillatt å dekke en hval ;)

Jeg turte ikke å prøve min en gang, så her ble det lang sort kjole med kort hvit jakke utenpå, og komfortable sko;)

Min funker ikke når man er gravid, så gleder meg stort til å få den på neste år☺️

Så nydelig du var i den flotte bunaden :) Her var det ingen håp for bunad, så ble en enkel sommerkjole..

Den har jeg. Men siden jeg var større når jeg fikk den enn nå så har jeg jo brukt den med mage.. Men 6 mnd mage var stort nok :p
Sydde inn min i fjor jeg men da jeg var gravid med nr 2 brukte jeg den til jeg var 6mnd på vei og to uker etter fødsel. Men den satt vel ikke akkurat pent

Back
Topp