Bunad *bildetråd*

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen som har lyst til å vise frem bilder av sin bunad? Jeg har så lyst på bunad, men har ikke hatt mulighet enda... men håper indelig jeg får skaffet meg en nærmeste åra.

Fortell gjerne navn på bunad og hvor den er fra,
og gjerne din tilhørighet til stedet for bunaden [:)]

Jeg har Bergensbunad. Har vokst opp i Bergen,og mamma har den samme. Derfor har jeg min.
(det er ikke meg på bildet)

Sånn har jeg,bare fotsid...
Hardangerbunad,den peneste i min mening[:D]

Lofotbunad:D     

Jeg har Bergensbunad.
Mamma sin familie er fra bergen og jeg er selv født i bergen. Men jeg har den for min søster fikk sin til konfirmasjonen av mormor og bestefar og jeg fikk ikke, så siden søstra mi ikke hadde så lyst på den ga hu meg den.

Lånte bilde du la ut jeg snuppo og sneipen[:)]

Har vestfold bunad. Den blå [:)]

Jeg har blå romeriks bunad og samboeren har herre romeriks bunad. Er begge to fra romerike og jeg har bare familie fra romerike så jeg hadde ikke så stort valg.

Blå nordlandsbunad... men den passer ikke, har planer om å få den sydd ut da, det har bare ikke skjedd enda...

ORIGINAL: Lillingen

hvilken er det?

KARENDRAKTEN fra jæren [:)]
Ikke meg på bildet...

Vossabunad [:)] (ikke meg)

ORIGINAL: Minimeg

Denne har jeg.
NordTrønder bunaden. Farsiden min kommer fra nord trøndelag

Denne har jeg og snuppa også[:)] Gleder meg til 17 Mai, for da skal hun bruke sin for første gang. Mamma som sydde den til meg når jeg var 6 år.

aust agder bunaden.Ikke meg på bildet.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Jeg har Bergensbunad. Har vokst opp i Bergen,og mamma har den samme. Derfor har jeg min.

Har denne jeg også[:D]
Har den fordi jeg er fra bergen[:D][:D][;)]

ORIGINAL: Mibah

Blå nordlandsbunad... men den passer ikke, har planer om å få den sydd ut da, det har bare ikke skjedd enda...

Blå Nordlandsbunad her og...

Dog, her er planen å få sydd bunaden INN. (Rare damen som sydde bunaden til konfirmasjonen trudde eg ville veie 100 kg++ innen eg var 20 år... eg er rundt 60....)

Vestfold bunad...[:D] Født og oppvokst i Vestfold...[:)]
Sparer som en helt til sølvbelte slik at jeg kan legge vekk forkle....[:)]

Denne skal jeg få:

Back
Topp