Bukser..

Har en mammabukse fra h&m jeg også, sååå behagelig! Oppblåstheten min har gått mye ned nå, så jeg får på meg de gamle buksene igjen, men tviler på at de kommer til å bli brukt noe mer ;)

Jeg tør ikke gå å se eller handle mammatøy enda men går fortsatt med mine egne bukser:)
ei på jobben som er gravid og hun bruker jo mammatøy. det er liiiiiiiite mammatøy å finne så om jeg hadde kommet med noe tror jeg hun hadde sett det ganske kjapt, antageligvis har hun samme bukse osv selv:p skal ikke si noe på 2 uker her, får håpe det går greit å skjule magen frem til da:)

Har en mammabukse fra h&m jeg også, sååå behagelig! Oppblåstheten min har gått mye ned nå, så jeg får på meg de gamle buksene igjen, men tviler på at de kommer til å bli brukt noe mer ;)
Samme her, plutselig var ikke de vanlig buksene mine så ille, men mammabukser er enda bedre:P hehe...

Hadde vel minst 5 fra forrige gang, og kjøpt to nye nå, så har litt å velge i:-) men mange fra forrige gang er litt slitt, så kommer nok til å kaste noen av de...

Jeg hadde en fra forje gang. Kjøpte en ny en i dag.

Helt ny verden å gå i mammabukse. Nå trenger jeg ikke springe å skifte til joggebukse med en gang jeg kommer hjem.

Hadde ingen mammabukser forrige svangerskap men tror jeg skal investere i et par denne gangen :) Har hårstrikk i knappen på buksene da :P

Bruker min turbukse når eg er på jobb, men når eg sette meg ned på pauserommet må eg har knappen åpent ;) heime er det mest joggebukser. Har noen kule tights met mønster som eg bruker med lang strikka genser på. Liker ikkje mammabukser.

Jeg har noen bukser fra b.young som er helt fantastiske, de tenkte jeg å bruke som mammabukser, å bare kjøpe sånn bellyband til :happy:

*poff* Sletter meg fra forumlivet :)

Last edited by a moderator:
Back
Topp