Bukser!

Ja, glemte å nevne Superflex :) Sverger til disse buksene til vanlig, bare med høyt liv, og det er som å gå i tights. Digg. Hehe

Planen min var også å sverge til kick-buksen, men allerede nå er de for vonde, selvom det er superflex:/ Går kanskje an å kjøpe ny i en str større da:)

Takk for tips! Da har jeg vært ute og kjøpt meg bukser :-). Deilig å finne noe jeg endelig kan føle meg vel i igjen.

Heldigvis vanlige bukser enda men husker jeg har en på lur fra hm som ikke har høyt liv men et lavt bredt strikk som går i kryss foran, var favoritten sist. Fant den på mammaavd så er gravidbukse (2 år siden kjøpt)

Jeg prøver å unngå å kjøpe bukser jeg vet jeg ikke vil bruke mer (bortsett fra en eventuell neste graviditet), så til nå har jeg bare brukt et hårstrikk der man knepper igjen. Bruker vanligvis så lange topper at det ikke vises for andre :-)

Jeg prøver å unngå å kjøpe bukser jeg vet jeg ikke vil bruke mer (bortsett fra en eventuell neste graviditet), så til nå har jeg bare brukt et hårstrikk der man knepper igjen. Bruker vanligvis så lange topper at det ikke vises for andre :-)
Merker at kjoler har blitt veldig gode å ha :)

var så fornøyd med mine gravidbukser.. :-) de er jo ikke sånn som før, mye mer moderne nå! MEN jeg vasket nettopp den ene buksen og da ble stoffet over magen mye slappere :confused: så nå siger den ned hele tiden. irriterende å gå å dra i buksa. blir vel bedre når magen blir litt større :p

Flere av mine gravide venninner har brukt/bruker Never Denim buksen "Kick" fra Bik Bok. Veldig lav på livet, og de er veldig behagelige :) De har nesten brukt de hele graviditeten, selv med megamager..
Synes allerede at dette er ubehagelig, spesielt når man sitter! Men et tips hvis man vil bruke vanlige bukser er å feste et hårstrikk i livet :)

Hvor har du kjøpt bellybandet? Har set flere typer men vet ikke hva jeg skal gå for!!

Jeg har fått låne av en venninne. De er jo ikke veldig komplisert, en slags stor tøylig strikk som holder buksen på plass. Finnes så mange varianter? Veldig deilig å la smekken være åpen, spesielt når man er plaget med oppblåst mage..

Hvordan var det med denne lave dongerimodellen til hm igjen ? Var den normal i størrelse? Noen som har den og kan svare?

Den har jeg sett på i siste katalogen også. Skulle gjerne visst hvordan den er i str ja... :rolleyes:
Finner de jo ikke i noen butikker så må bare gamble å bestille på nett. Bruker vanligvis 36 i bukser så bestilte en i 38 nå. Satser på at den passer. Vet det er noen som har den men husker ikke hvem!

Tror hm har fått inn nytt mammatøy. Fant tre fine bukser der i dag:) Ikke for vide i livet heller, og masse stretch!

Den har jeg sett på i siste katalogen også. Skulle gjerne visst hvordan den er i str ja... :rolleyes:
Da har jeg fått min hm mamma bukse, skinny low modell.. Bestilte den i 38 og bruker 36 til vanlig. (169 høy og 63 kg i utg. Punkt, 3 kilo mer nå) Den er romslig og veldig stretch så vil absolutt ikke anbefale å gå opp i størrelse på denne nei.. Men men har kjøpt og den er god å ha på:)

Vært å kjøpt en svart kick bukse på bikbok til halv pris. Fyller ikke helt ut mammabuksene enda :p

Jeg har holdt meg til før gravid str. når jeg har kjøpt mammabukser og de sitter som de skal på legger og lår, men strikken er løs og sklir litt ned i livet/rumpa. Sitter forhåpentligvis bedre når jeg blir litt større.

Jeg også gikk opp en str i de buksene fra hm. De sitter greit nå, og vil nok sitte strammere etterhvert. Jeg er fornøyd med å ha klær. Føler meg helg grusom for tiden. Dvask, stor og kvisete:/ Satt på gelenegler her om dagen da. Det hjalp litt:) (Enkel lykke!)

Måtte ha noen nye bukser nå når alle favorittene begynner å bli slitt samt at noen av de overhode ikke har noe stretch. Så da var det bare å kjøpe en mammabukse ;) digger at den ikke har sånn tøy over hele magen, blir helt svett av tanken. Håper de kommer i flere lysere nyanser til våren:)

Back
Topp