Bukser!

YoMama

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Finnes det virkelig ikke et alternativ til høygravidbukse? Har nå to bukser som passer sånn halvveis, og gravidbuksene svømmer jeg i. Vet dere hvor man kan få tak i bukser med litt mindre diameter rundt livet?

Husker sist jeg var gravid kjøpte jeg bukser på Cubus . Det var slags "Aladdin" bukse strikk i midjen god og romslig. Syns dem var så gode å ha på seg. Ellers blir det vel tights... den sorten er ikke så populær her.

Skulle jo skrive at jeg vet ikke om dem har dem enda ( 2 år siden)... skal dra innom Cubus og undersøke. Må vist ha litt større bukser jeg og.

Har akkurat samme problem! Nå har jeg kun en bukse som passer :-(

Jeg fant faktisk en bukse på salg på hm. Den var kjempefin og veldig behagelig å ha på, men ellers så har kun ei venninne tipset om at top shop hadde bukser som passet til 2.trimester. Det er ikke akkurat flust ned top shop-butikker her

Jeg kjøpte en på hm som var diger rundt magen, men funker greit når jeg bretter ned magedelen, i to liksom. :)

Jeg har kjøpt noen jeggings type bukser (Cheap Monday second skinz) som er et nr større enn jeg pleier å bruke, og er lavere i livet enn jeg vanligvis liker. Sitter godt og er behagelig å ha på. Jeg kjøpte også hm mammabukser som er altfor store over magen foreløpig..

Synes derimot H&M buksene er trange i bena (leggene). Bruker vanligvis str 34/36. Måtte nå kjøpe 38 i gravidbukse der, fordi den var så trang i leggene. Jeg pleier ikke kjøpe bukser på H&m til vanlig grunnet at de er trange i leggene. Jeg har ikke tykke ben altså

Jeg har lurt på om jeg skal bestille en bukse med lavt liv, og strikk ved lommene. Mener mamalicious har en slik. Noen som vet om de buksene er gode?

Jeg måtte også opp 2 str i hm-buksene. Men de er veldig gode!

Jeg har lurt på om jeg skal bestille en bukse med lavt liv, og strikk ved lommene. Mener mamalicious har en slik. Noen som vet om de buksene er gode?

Det lurer jeg også på.

Veldig kjekt med deling av tips:)

Flere av mine gravide venninner har brukt/bruker Never Denim buksen "Kick" fra Bik Bok. Veldig lav på livet, og de er veldig behagelige :) De har nesten brukt de hele graviditeten, selv med megamager..

Flere av mine gravide venninner har brukt/bruker Never Denim buksen "Kick" fra Bik Bok. Veldig lav på livet, og de er veldig behagelige :) De har nesten brukt de hele graviditeten, selv med megamager..
Samme her, bare velg modellen superflex som er mykere :)

Back
Topp