Bukser...

lille ulv

Glad i forumet
Blæh...må vel bare innse at jeg har lagt på meg andre steder enn magen også. Får ikke lenger på meg gravidbuksene jeg kjøpte etter jul (mye vits i å kjøpe de ja..). Så nå har jeg kun en dongeribukse å ha på meg, og den er trang [&:] Har ikke noe lyst til å kjøpe en ny bukse til ca. 400 kr for kun 6 uker. Får vel heller leve i joggebukser. Hva går dere andre i?

Huff, så kjedelig! :/ De har en del mamma bukser på H&M til 199, så kan hende du finner noe der?

Jeg har mammabukser fra H&M som jeg bruker eller så har jeg på meg mammatights/strømpebukse. Dette er bare hvis jeg skal ut da ;p Når jeg er hjemme går jeg kun i joggbukse, kortbukse eller shorts ;)

ja nei det er ikke noe vits i å kjøpe nye bukser nei...

jeg, heldigvis, har ikke lagt på meg så mye andre steder enn magen, så jeg går i mammabukser som jeg kjøpt i begynelsen og lånte noen vanlig dongeribukser i str 38 hos venninne og går i de. skal se om jeg klarer meg med de de siste 6 uker:)

Kiipt akkurat det der jah.. Sjøl så har eg så og si bare gått i tights og tunika, lett og enkelt!
På de daffeste dagene har eg bare gått i joggebukser(har en haug, hehe)[;)]

Går i store pysjbukser hjemme, ellers passer fortsatt to av mammabuksene jeg kjøpte (takk gudsjelov for strech!) - ene ble utrolig nok for trang over magen [8D] så jeg sparer den til tiden etterpå. Regner ikke med at magen er på plass på noen uker, så det kan fortsatt være greit med litt god plass til den.

Men som mange nevner, (nå som det blir varmere) er jo tights greit å bruke samme med tunikaer. Er jo ikke så dyre de da, og tunikaene kan kjøpes i normale størrelser.

Jeg lever i tights! :)

Jeg bruker mine egne bukser, eneste er knappen jeg ikke får igjen, men bruker et belte over så det synes ikke[:)]
Også har jeg kjøpt en mamma tighst. Hjemme blir det mest daffing i joggebukse[:)]

Blir vel tights som blir løsningen ja...får gå og kjøpe noen nye tunikaer[;)] synes det er greiere å bruke penger p åting jeg har bruk for etterpå også[:)]

Kjøpte meg to mammbukser, en dongeri og en svart. Begge er brukt kun en gang...
Så her bor jeg i thights...de koster bare 99kr på H&M, mammaavdelingen...Pluss at
de kan være veldig gode å ha på seg etter fødselen også...tenkte jeg[:D]

Mest mammabukser fra HM.. men også noen av mine gamle bukser. Joggebukser er kjempe fint, men føler at de detter ned hele tiden. :)
Går i mine vanlige topper, så lenge de er lange nok. [:)]

Jeg bor i joggebukser. Har ei mammabukse jeg kjøpte meg på H&M men den trekker til seg alt av støv, så den blir ikke så ofte brukt. Ser heller ikke helt vitsen i å dra på shopping nå, så joggebuksene skal jeg bo i frem til fødselen [:)]

jeg går mye i disse "harems"buksene fra cubus[:)]
ellers mye tights og lange gensere....[:)]
har heller ikke tenkt å kjøpe nye klær nå...snart bare 3 uker igjen[:D]

Nå er det bare tre bukser jeg får på meg. To mammajoggebukser, som jeg i grunnen ikke synes er så behagelige. Og en joggebukse, som ikke er noe særlig fin[8D] Kjipt når man skal kle seg opp for å gå på jobb hver dag, og aldri har noe fint å ha på seg. Hadde jeg bare vært hjemme, så hadde jeg ikke brydd meg så mye, men nå er jeg litt stressa. Heldigvis mindre enn tre uker igjen[:)]

Helt vanlige tights[:)]
Kastet bort nok penger på mammaklær sist, som ble for små siste tiden og egentlig ikke var noe godt å gå i heller. Og ikke så det bra ut heller.... Har lært[;)]

Jeg gikk en del i tights, men etter MYE vann i kroppen er ikke det mye lekkert lenger, men jeg går/bor i harembuksene fra cubus, de er knall gode å ha på, strammer ingen steder, og koster kun 149kr. ANBEFALES [:)]

ORIGINAL: lillebebis

Huff, så kjedelig! :/ De har en del mamma bukser på H&M til 199, så kan hende du finner noe der?

Jeg har mammabukser fra H&M som jeg bruker eller så har jeg på meg mammatights/strømpebukse. Dette er bare hvis jeg skal ut da ;p Når jeg er hjemme går jeg kun i joggbukse, kortbukse eller shorts ;)

sign til alt[:D]

Jeg har ikke funnet et eneste mamma-plagg som jeg faktisk har likt.. Men har heldigvis vært ganske heldig, og har så og si bare lagt på meg over magen. Får ikke på meg de vanlige dongeri-buksene mine lenger, men har en del "dress-bukser" som jeg kjøpte for 8-10 år siden som fremdeles passer :) (fra litt for store klær tiden min).
Ellers så kjøpte jeg 2 bukser på Lene V, som kan minne om mammabukser uten at de er det :P vanskelig å forklare, men de har litt baggy fit, og har masse god plass oppe. Herlig å kunne ha noe som minner om dongeri hvertfall. Føler meg "litt" ufresh i å bare gå i joggebukse (selv om det er det mest behagelige [:D])

Cubus-buksene til 99 kr stykket. Dei e fantastiske, trudde "alle gravide" brukte dei eg.

ORIGINAL: adi

jeg går mye i disse "harems"buksene fra cubus[:)]
ellers mye tights og lange gensere....[:)]
har heller ikke tenkt å kjøpe nye klær nå...snart bare 3 uker igjen[:D]

den buksa fra cubus er DIGG!!! bor i den jeg. og så koster den bare 149 kr. genialt!

Back
Topp