Bukser...

ORIGINAL: lillebebis

Huff, så kjedelig! :/ De har en del mamma bukser på H&M til 199, så kan hende du finner noe der?

Jeg har mammabukser fra H&M som jeg bruker eller så har jeg på meg mammatights/strømpebukse. Dette er bare hvis jeg skal ut da ;p Når jeg er hjemme går jeg kun i joggbukse, kortbukse eller shorts ;)

Samme her

Jeg har en av tre olabukser fra H&M som passer nå.... Ellers blir det joggebukser gitt..."aladin-bukser" (fra cubus) - som mannen kaller dem.[8D][:D] 

sluttet å bruke mammabukser for leeeeenge siden..går bare i tights her.

Har også en sånn haremsbukse fra cubus. Vurderer å skaffe flere, og de kan jo brukes etterpå også [:)] Hjemme går jeg stort sett i joggebuksene, så det er bare når jeg skal ut av huset at det er et problem[;)] håper de vanlige buksene mine kommer til å passe igjen etterhvert... (regner ikke med at jeg hopper inn i dem rett etter fødsel, bare så det er sagt [:D])

Jeg loffer rundt i joggebukser hele tiden. Takler ikke dongeri mer, blir for klaustrofobisk.

kjenner til problemet der ja... så idag har jeg faktisk shoppet LITT [8D]  men det er rett og slett fordi jeg ikke hadde noen fine joggebukser fra før! har 1 som er skikkelig slitt... de andre var så lav i livet at de siger ned[&:] så jeg fant en velourbukse på cubus og en tigths på h&M for 149... men noen dyre klær har jeg ikke kjøpt siden det er så kort tid igjen..

Hehe.
Da er vi flere. Kommer ikke inn i noen av gravidbuksene så her går det i tights og lang skjorte eller noe over. Funker veldig bra:)

Her går det mye i tights til vanlig, men også min kjæres dongeribukser[;)]

bukse tights fra vero moda/only 130- 140kr... har kjøpt i alle farger :P

Back
Topp