Bukser til etter fødselen?

Jeg hadde med tights og joggebukse fra Cubus. Brukte bare de fra Cubus, da tightsen ble litt stram. Den myke jeg hadde planlagt bruke ble våt da vannet gikk.. I dag er jeg for første gang tilbake i mine vanlige jeans ( med strikk da knappen akkurat ikke gikk igjen) men kjenner det er litt tidlig. Er fortsatt litt øm i underlivet seks dager etter fødsel.

Jeg hadde forresten med egne nettingtruser også. Veldig glad for det da det var godt med en som holder ting (dvs bind og bleier) litt på plass, og de fra sykehuset var litt løse etter min smak.
Hvordan er de nettingtrusene? Er det sånne som du bruker egenvalgte bind i? Jeg kjøpte sånne bleietruser fra tena, trodde de var litt "slimmere" enn de er.

De er som en hotpants/boxer, og i veldig tynt behagelig stoff. Brukte både sykehusets bleier og egne bind i dem.

Jeg kjøpte cosy i vanlig størrelse. Har fungert helt fint nå siste mnd. Og jeg synes den brede "strikken" i lover er lav nok til ikke å være plagsom. Men det er jo smak og behag, vet ikke hvordan det blir å gå med litt store bind i den etter fødsel, men har pakket ned noen lange cardingans som dekker polstringen på rumpa om den synes for godt :D
Siden det er litt plass i den så syns ikke bleier og bind, håper jeg da! For jeg hadde ikke lange jakker på sykehuset :P

Siden det er litt plass i den så syns ikke bleier og bind, håper jeg da! For jeg hadde ikke lange jakker på sykehuset :p
Det syntes nok litt på meg siden den var litt tight over rumpa, men har med 2 lange cardingans som sjuler bleierumpa mi :hilarious: men allikevel veldig komfortabel selv i normal størrelse, siden den er baggy i bena, og lav i livet med bred kant :)

Har pakket med meg de gode buksene fra Cubus, både de litt romslige også har de en type med brei kant man kan brette ned, pluss en mamma bukse. Tatt med ett par cardigans som dekker baken siden man går med de store bleiene første dagene :p

Har pakket med meg de gode buksene fra Cubus, både de litt romslige også har de en type med brei kant man kan brette ned, pluss en mamma bukse. Tatt med ett par cardigans som dekker baken siden man går med de store bleiene første dagene :p
Har med akkurat det samme, og har truffet midt i blinken! Digg å ha løse bukser, men også ha muligheten til å brette kanten over pløsemagen hvis man vil. Og lang cardigan er god å ha!

Back
Topp