LeCarpeDiem
Flørter med forumet
Hvilke bukser pakker dere med dere til sykehuset? Bruker jo bare 'mamma-tights' fra h&m nå, og kjenner ikke at joggebukse med noe som helst stramming på magen frister til etter fødselen.. Hva har dere tenkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker mammajoggebukser
Sånne har jeg ogsåJeg har kjøpt sorte joggebukser på cubus til 149,- de har mykt elastisk bånd i livet og strikk i beina
Jeg må ha noe som strammer magen
Den øverste der så lovende ut! Var ut i går og kjøpte meg noen sloggi maxi, men kunne gjerne tenkt meg at de gikk litt lenger opp. Akkurat nå kutter de liksom fettet mitt i 2 så jeg får sånn teit hakk. Ser teit ut med tettsittende klær!Jeg må ha noe som strammer magen så kjøpte disse på H&M + et par sporttights! Joggebukse+ gravidbukse skal jeg også ta med.
Vis vedlegget 116170
Vis vedlegget 116171
Vis vedlegget 116172
De fra Cubus hadde jeg også, i tillegg til mammatights. De er supergode. Heter cosy. Kjøp en str for stor så er du garantert at det ikke strammer
Til babymagen og etter fødsel men merker nå at de begynner jo å bli store siden babyen ikke er inni der merEn str for stor til vanlig, eller nå med babymagen?
Jeg hadde med tights og joggebukse fra Cubus. Brukte bare de fra Cubus, da tightsen ble litt stram. Den myke jeg hadde planlagt bruke ble våt da vannet gikk.. I dag er jeg for første gang tilbake i mine vanlige jeans ( med strikk da knappen akkurat ikke gikk igjen) men kjenner det er litt tidlig. Er fortsatt litt øm i underlivet seks dager etter fødsel.
Jeg hadde forresten med egne nettingtruser også. Veldig glad for det da det var godt med en som holder ting (dvs bind og bleier) litt på plass, og de fra sykehuset var litt løse etter min smak.
Apoteket har i ulike strHvor kan man få tak i egne nettingtruser?