Buksene passer ikke

Kjenner jeg begynner å slite med buksene selv. Hadde mage fra før av så ser bare feit ut :P gleder meg til den blir stor og stram :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

I går prøvde jeg en annen type mammabukse, og den gjorde ikke at jeg så ekstra feit ut :P Den varianten med et bredt strikk øverst på linningen, på ca 7 cm, funket veldig fint, og jeg så helt "normal" ut :D

Fra mobil.

I går prøvde jeg en annen type mammabukse, og den gjorde ikke at jeg så ekstra feit ut :P Den varianten med et bredt strikk øverst på linningen, på ca 7 cm, funket veldig fint, og jeg så helt "normal" ut :D

Fra mobil.

Hvor fant du den? Så det ut som en vanlig bukse ellers?

<3 Termin 20. februar <3

Ja, jeg fant en sånn jeg også :D jeg fant mine på mammaavd på hm :)

Hvor fant du den? Så det ut som en vanlig bukse ellers?

<3 Termin 20. februar <3
Jeg kjøpte på nett hos hm, men finner ikke igjen akkurat den buksen jeg kjøpte. Den ser helt ut som en vanlig bukse ellers :)

Fra mobil.

Jeg kjøpte på nett hos hm, men finner ikke igjen akkurat den buksen jeg kjøpte. Den ser helt ut som en vanlig bukse ellers :)

Fra mobil.

Takk:). Skal se litt etterhvert jeg også. Veldig oppblåst og bruker nesten bare strømpebukse og skjørt/kjole nå siden buksene føles helt pyton!

<3 Termin 20. februar <3

Her har jeg også begynt å slite med buksene:( Er bare 6+4 så hadde håpet å få gå i mine egne bukser en laang stund til:( Er jo bare 10 mnd siden jeg pakka bort mammabuksene:(

Prinsesse juli 13
Venter nr 2 18.02.15

Sånn, da er 2 stk nye bukser handla inn: ) blir helt dårlig av de trange jeansene så de må legges vekk for en stund: /

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Back
Topp