Buksene passer ikke

Tjohoi

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Juliknøttene 2022
Hei folkens,
Er nå 7+1 sånn ca, og magen har visst allerede begynt å ta form.
Ingen av mine jeans som passer lenger:/ Føler det er litt tidlig, men er det noen andre som har gått til innkjøp av mammabukser? :D

*Glede*

Jeg var på salg på H&M for noen uker siden og sikra meg et par mammabukser da de forrige var utslitt. Tror ikke jeg trenger å ta de i bruk på nesten to måneder enda. Jeg åpner øverste knapp i buksa, og har belte over så det ikke synes før magen blir skikkelig stor.

Er 7+6 og gikk til innkjøp av min første mamma bukse idag! Utrolig behagelig! Er 2.gangsfødende så magen kom fort! Så imorgen skal den nye mamma buksa innvies! Salg på H&M nå forresten :)

Her er mammabuksene tatt i bruk, ble for ukomfortabelt i egne bukser. Så ikke så bra ut når magen tøt ut av buksa heller ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har flytta inn i mammabuksa allerede.. :) Magen er ikke så stor, men det er mye mer behagelig å slippe belte, eller stram bukse over magen, når en sliter med kvalmen. Så ser de bedre ut enn joggebuksa :)

He he, takk for tips lulusen :D Da blir det innkjøp av mammabukser på meg i morgen :D åå det er så koselig når magen begynner å synes!! Nei, føler meg ikke så bra i disse buksene, i dag måtte jeg kneppe igjen en knapp og ha en stor topp over da ingen passet. Så har blitt mye tights og joggebukse. Gleder meg til en passende jeans så jeg kan føle meg litt fin igjen :D

Jeg bruker litt slike baggy pysjaktige busker og stretcy skjørt så har ikke behov for mammatøy ennå.

Har kjøpt en del bukser ja! Kasta nettopp den første buksa jeg kjøpte fordi den rett og slett var UMODERNE!! :P Har ei i fløyel som nesten er utslitt også, så har kjøpt 3 nye bukser bare siste tiden! Den jeg kjøpte i dag (SALG på HM) var en selebukse, og sinnsyk fin! <3 Da har jeg ivertfall 9 bukser (ink 2 tights)!!! Og den ene joggebuksa (som er supercomfy) er så stor at jeg ikke kan bruke den før helt på slutten!

Mammastrømpebukser fra hm og kjoler er min greie. Da er det ingen som aner at noe er på gang, føler for min del at noen mammabukser avslører ved å være for baggy eller ha for mye stoff på magen:) er 7+4 så vil ikke at alle på jobb skal kunne gjette det ennå:)

Jeg begynte med mammabukse for en liten uke siden.. etter jeg bikket 7 uker har magen bare est ut!! Er heilt sykt, skulle tro jeg var 5 mnd på vei ikke 2 mnd :p hehe er også 2 gangsfødende :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Her sliter jeg også, spesielt med sånne bukser med glidelås bak i ryggen, får ikke puste! Det er jo helt utrolig, livmora har jo ikke kommet opp enda..;) men jeg er veldig oppblåst,værst om kvelden. Har andre "vanlige" bukser hvor jeg har litt å gå på da, så venter litt til med gravidbuksene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har litt løs hud igjen etter sist så skylder på d så lenge som mulig :) men magen har absolutt vokst. Er ikke lenger flat om jeg ligger. Begynner å kjenne at det er noe "ekstra" i magen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Lillebolle, føler akkurat det samme, skulle trodd man var noen mnd lenger på vei. He he. Ja dere, vi får nesten bare nyte :D ikke lenge igjen før vi går med enda større mager og kjenner liv inni der <3 Har gått til innkjøp av mammabukser i dag og det var en ny verden for meg, så utrolig deilig :D

Jeg har også kjøpt mammabukser, bestilte fra hm da de hadde salg. Jeg har gått med buksen én gang, og den var fantastisk å gå med. Det eneste problemet var at magen ble enda mer tydelig når det ikke var noe knappelinning til å presse magen inn. Jeg har mage fra før av, og følte at jeg så fryktelig gravid ut når magen ble "sluppet løs" :p

He he ja, det samme med meg, kjøpte meg noen løse topper også så det ikke synes enda. Gleder meg til å kunne vise den frem:D

Må bare få tatt en ul før jeg reiser til hjembyen i slutten av juli for denne kulen kan ikke skjules lenge. ..

Må bare få tatt en ul før jeg reiser til hjembyen i slutten av juli for denne kulen kan ikke skjules lenge. ..

Har du bestilt ennå? I slutten av juli er du 9 uker på vei, så da vil jo magen være enda større :)

Nope. Min fastlege har ul så tar bare der ;)

Så deilig at legen din har ul da:D min gamle lege hadde det og skulle gjerne hatt han nå. Hihi, men blir ul for å se at alt er bra imorgen :)

Back
Topp