Buksebleier eller vanlige bleier

Jenta mi på snart 3 år. (Bleieslutt til sommeren tror vi) bruker det meste. Opplevd at buksebleiene lekker pluss da må jo man av med bukser og strømpebukse.. Har alltid liggi stille så ikke noe problem med vanlig bleie.
 
Fant nettopp ut en liten ulempe med buksebleier.
Mens man trer de på (jeg har ett veldig aktivt barn) så vrir hun seg og uhell kan jo skje :p
Eks bæsj på hele stellebordet :p
 
Vi bruker vanlige enda. Skifter på gulvet hvor jeg sitter og han ligger mellom beina mine. Da klarer han ikke rulle seg rundt til magen for å krype vekk..
 
Vi har prøvd trusebleier, men må nok fortsette en stund til med vanlige bleier, da buksebleier er altfor store over magen og detter rett og slett av.
 
Vi bruker Buksebleier på dagen og Coop sine på natta :)

Men Libero up&go funker de også. For tuch bleiene er ganske dyre :eek:

Nå har jeg kjøpt og hatt på han buksebleier på dagtid. Sykt deilig når bleieskiftet som vanligvis kan ta 5-10 min plutselig varer 1 min :D
 
Nå har jeg kjøpt og hatt på han buksebleier på dagtid. Sykt deilig når bleieskiftet som vanligvis kan ta 5-10 min plutselig varer 1 min :D
Ja ikke sant. Her så er det ofte en kamp å få på bleien for natta. Hun vrir seg, krabber sin vei.
Hadde ett lite uhell da gubben skulle skifte, de satt på gulvet å skulle ta på bleie for natta, plutselig stikker en halvnaken Jennie av :p tisser en skvett på gulvet før hun krabbet tilbake til pappan sin :p
 
Buksebleier funker fremdeles dårlig her :p
Lenge leve vanlige bleier! :)
 
Back
Topp