Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer an på legene. Vet at noen mener du må ha 10 cm heng, mens andre mener at det ikke er noe krav. Det "holder" med at du plages fysisk og psykisk av det.Sin skrev:
Stemoren min fikk det dekket, hun gikk til tre leger før det ble godkjent, nettopp fordi hun ikke hadde så mye heng. Men hun plagdes jo veldig likevel.
Du må ha medisinsk grunn for å få det dekket.. Dvs. fysiske plager som følge av overhenget f.eks eksem, sopp eller sår i hudfolden. Henget må være fra 2-10 cm avhengig av hvilken lege man går til (eller helseforetak - er visst forskjellige grenser på dette rundt omkring)... Det enkleste er å gå til fastlegen og få han til å se på om han tror du kvalifiserer til å få det dekket..Pearl skrev:
Det er forresten et annet krav.. ¨Du må nok ned i vekt ja - såvidt jeg vet vil de at du skal ha bmi under 28 og ha holdt vekten en stund.. Mistenker at jeg selv nok må ha en bukplastikk når jeg er ferdig med å gå ned i vekt pga heng etter ks.. (og overvekt ikke minst)..Pearl skrev: