Bukett prøver på nr 1 <3

Ja, fortsatt rund sirkel :p håper snart det skjer noe. Hvordan går det med deg?

Håper det :)

Det går greit :) Jeg er ekstremt sliten om dagen og sorgen ligger og ulmer, pluss at tristheten plutselig kommer kastet på. Så det er litt slitsomt og akkurat nå føles det som sorgen bare blir tyngre og tyngre. Men men :) Hvordan går det med deg ellers?
 
Håper det :)

Det går greit :) Jeg er ekstremt sliten om dagen og sorgen ligger og ulmer, pluss at tristheten plutselig kommer kastet på. Så det er litt slitsomt og akkurat nå føles det som sorgen bare blir tyngre og tyngre. Men men :) Hvordan går det med deg ellers?

Huffda:( kunne ønske jeg kunne sagt noe som kunne gjort det bedre. Sender over en klem da<3
Det går fint. Glad for at det snart er el og nytt forsøk. Kjenner det stikker i meg når jeg ser folk som var på prøverforumet snart har termin, har fått vite kjønn, eller kommet over de 12 ukene. Og her sitter jeg og vet ikke om medisinene gir meg el en gang:p Men igjen, det å se at det går fint med folk, og at de plutselig er langt på vei, gir meg håp om at det nok snart er min tur og plutselig er det jeg som er 20 uker på vei... :)
Hvor langt på vei er du nå? Så godt at det gikk bra på tul altså.
 
Huffda:( kunne ønske jeg kunne sagt noe som kunne gjort det bedre. Sender over en klem da<3
Det går fint. Glad for at det snart er el og nytt forsøk. Kjenner det stikker i meg når jeg ser folk som var på prøverforumet snart har termin, har fått vite kjønn, eller kommet over de 12 ukene. Og her sitter jeg og vet ikke om medisinene gir meg el en gang:p Men igjen, det å se at det går fint med folk, og at de plutselig er langt på vei, gir meg håp om at det nok snart er min tur og plutselig er det jeg som er 20 uker på vei... :)
Hvor langt på vei er du nå? Så godt at det gikk bra på tul altså.

Tusen takk ❤️

Det skjønner jeg veldig godt :( Jeg synes du er ved veldig godt mot, jeg! Jeg hadde ikke sett så lyst på det, tror jeg. Jeg håper så inderlig at det er din tur snart ❤️

8+6 :) Jeg begynner på min 10. uke i morgen! Det er ganske sykt. Ja, veldig! Jeg var SÅ nervøs så det var fantastisk :) Jeg slapper mye mer av nå.
 
IMG_4132.PNG

CD 12: Første dag med blinkende smiley i dag, så nå begynner det endelig å skje ting!;-)
 
Tusen takk ❤️

Det skjønner jeg veldig godt :( Jeg synes du er ved veldig godt mot, jeg! Jeg hadde ikke sett så lyst på det, tror jeg. Jeg håper så inderlig at det er din tur snart ❤️

8+6 :) Jeg begynner på min 10. uke i morgen! Det er ganske sykt. Ja, veldig! Jeg var SÅ nervøs så det var fantastisk :) Jeg slapper mye mer av nå.

Takk for det, hjelper på at det er vår og sol... og at det er lenge siden graviditet og ma nå. Fått det på avstand :-) oi tiden flyr!! Så morro:) godt å høre at du slapper mer av, trenger ikke den bekymringen oppå sorgen <3
 
Jippi!!! El slim !!! Masse!! På CD 12!!!!
 
[emoji172][emoji172][emoji177]Hurraaaa!!! Send litt hit også da, jeg hadde litt i går, men nå er det helt vekk[emoji849][emoji849]

Åå håper det kommer tilbake :) jeg har trua på det!!
Kanskje salvie har effekt og el kommer litt tidligere til oss da?? Og ditt tips om å drikke grapefruktjuice fra tidlig i syklusen virker å ha effekt og!
 
Åå håper det kommer tilbake :) jeg har trua på det!!
Kanskje salvie har effekt og el kommer litt tidligere til oss da?? Og ditt tips om å drikke grapefruktjuice fra tidlig i syklusen virker å ha effekt og!

Ja, vi får tru det snart er her igjen. ;)
Det hadde vært fantastisk om vi fikk tidligere EL av salvie ja :D
Så bra med grapefruktjuicen, akkurat den har jeg god tro på. I forrige syklus hadde jeg masse EL-slim, på tross av at det var syklus nr 2 etter graviditet, og da er det vanlig at det er kan være mangel på slim.
Nå er det bare å krysse fingra for eggene våre i dagene som kommer :)
 
IMG_4135.PNG

CD 13: Masse el slim i dag og. Etter flere måneder uten noe særlig av dette er det herlig å føle at kroppen fungerer igjen<3
 
IMG_4138.PNG
CD 15: Blinkende smiley og masse el slim i dag og. :) Satser på at det snart skjer noe:)
 
Oioi! Blinkende smiley liker vi! [emoji16] nå må det skje noe [emoji173]

Ja, skal prøve å holde meg noen timer nå og teste igjen i kveld. Hvor lenge bør man holde seg før el tester? 3-4 timer?:-)
 
Back
Topp