Bukett prøver på nr 1 <3

Åå. God bedring til Lilly!:) Hvor langt på vei er du i dag?:)
7+1, går sakte men sikkert fremover :) Nå om dagen gjør jeg ikke annet enn å sove sov fra 23-07, så fra 11-13 (da hun sov) og hadde meg en halvtime nå nettopp også :hilarious:
 
7+1, går sakte men sikkert fremover :) Nå om dagen gjør jeg ikke annet enn å sove sov fra 23-07, så fra 11-13 (da hun sov) og hadde meg en halvtime nå nettopp også :hilarious:
Hehe det trenger du så da er det helt innafor :-) husker selv hvor trøtt jeg var! Helt sykt. Har du bestilt tul?
 
I kveld ble familiekatten vår påkjørt og drept :(( ååå det er så trist :((( stakkars lille :(
 
Det er tøft, men hu var så utrolig syk så lenge... så det gjør det lettere på en måte, å vite at hun ikke har det vondt lenger.
Jeg tror og det var en mening bak det, og jeg er så glad for at du fikk noe positivt å holde fast i midt oppi den tunge sorgen.
Fra dyp sorg til den største glede... det er livet det. Fullt av kontraster!

Ja, det er det vi prøver å trøste oss med også. Han hadde det ikke bra over en lang periode og ville ikke leve sånn. Det var vondt for oss alle å se han sånn. Nå får han i hvert fall hvile ❤️

Ja, virkelig. Livet er en berg og dalbane.
 
CD 37:
Fortsatt ingen tegn til tr. Hadde masse rennende slim for to uker siden, det har jeg nå igjen. Jeg tror det er et ganske tydelig tegn på hormonkrøll og uteblitt el. Great. Har forsonet meg med at denne pp gikk i vasken. Det er greit nå. Nå kan ny pp komme i gang.

Nå kan heksa ta til vett å komme slik at jeg kan begynne på dobbel letrozol. Ringer gyn i løpet av noen dager nå hvis tr uteblir lenger. Men har en følelse av at jeg vil bikke 40 dager ++.

Jævla PCOS.
 
CD 37:
Fortsatt ingen tegn til tr. Hadde masse rennende slim for to uker siden, det har jeg nå igjen. Jeg tror det er et ganske tydelig tegn på hormonkrøll og uteblitt el. Great. Har forsonet meg med at denne pp gikk i vasken. Det er greit nå. Nå kan ny pp komme i gang.

Nå kan heksa ta til vett å komme slik at jeg kan begynne på dobbel letrozol. Ringer gyn i løpet av noen dager nå hvis tr uteblir lenger. Men har en følelse av at jeg vil bikke 40 dager ++.

Jævla PCOS.

Æsj altså. Sykluskluss er det verste av alt! Håper tanta kommer snart.
 
Æsj altså. Sykluskluss er det verste av alt! Håper tanta kommer snart.

Ja det håper jeg og :-) vi prøvere kunne tatt gullmedalje i venting altså. :hilarious::hungover:
 
❤❤
 
CD 38: Da har jeg ringt gyn som sa at jeg skal prøve dobbel letrozol neste pp. Han anbefalte ikke å sette i gang tr med fks primolutt så da er det bare å vente på tr. Han nevnte også at dobbel dose er det meste de øker til, så hvis det ikke funker blir det aktuelt med henvisning videre. Satser på at dobbel letrozol gir meg el jeg da. :-) og det gjør det nok.
 
Da har jeg bestilt termometer! Hadde jeg ikke trodd jeg kom til å gjøre. sikkert fint for meg det, som ikke vet om jeg har el eller ikke:)
 
CD 39: Snork. Fortsatt ingen tr. zzzzzzz. Kjedelig! Er liksom ikke noe å si eller gjøre.
 
Omg :( Du EL-testet? EL kan ikke ha vært senere enn antatt?

Jeg brukte clearblue og testet helt til jeg fikk fast smiley..har ikke testet noe etter det.. :P
 
Back
Topp