Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er god å trille på all slags føre, og den tar liten plass i bilen og er lett å bære opp og ned trapper osv. Genial med adaptere som passer til maxi cosi bilsete også. Stor og romslig bag-del har den også. 
Har kun brukt Buffalo, så har ikke noe å sammenligne med, men jeg er veldig fornøyd med minDen er god å trille på all slags føre, og den tar liten plass i bilen og er lett å bære opp og ned trapper osv. Genial med adaptere som passer til maxi cosi bilsete også. Stor og romslig bag-del har den også.
![]()
Hadde droppet Cameron pga små hjul.
Buffalo er versjonen før Fox. Fox er lettere, og det sier fremhjulene er en anelse mindre enn buffalo. Jeg elsker min buffalo men har bare prøv Fox her og der med andres barn. Negative med buffalo er at den er ute av produksjon og det er ikke like lett å kjøpe ekstra deler..skal du har flere barn ønsker du kanskje å kjøpe noen nye farger etterhvert? Det er verre med buffalo nå. De produserer vel bare svart de neste 10 årene før det er helt stopp.
kjøp spilene og kalesjen til Donkey, det passer på bugaboo buffaloda har du all verdens farger tilgjengelig
![]()
Det trodde jeg også.Åå gjør det? Trodde donkey var smalere!
Ja den er litt smalere, er derfor du må kjøpe spilene i tillegg, ikke bare kalesjen. Men det sitter som smekk på bugaboo buffalo altsåÅå gjør det? Trodde donkey var smalere!
Blir det ikke for trangt for å få rundt ramma altså?Ja den er litt smalere, er derfor du må kjøpe spilene i tillegg, ikke bare kalesjen. Men det sitter som smekk på bugaboo buffalo altsåhar det selv!
NeiBlir det ikke for trangt for å få rundt ramma altså?
Cameleon var den første av disse, selger visst fremdeles veldig bra noen stederJeg har aldri skjønt greia med Camelon. Er den ikke lik, bare med mindre hjul? Av Buffalo og Fox hadde jeg definitivt valgt Fox. Den er en helt annen verden og trille.
Si ifra om du skal selge den daVi kjøpte ny fox til vår førstefødte. Brukt vognen i 6 mnd og understellet er allerede blitt slarkete, treg bremse. Trangt i bagasjekurven ved bruk av bagdel. Skiftet til sittedelen for et par uker siden, da er det en drøm av plass under, det er også lett å justere i tre ulike sittestillinger med spake på baksiden av hodet. Vognen er kjempefin og god å trille på kjøpesenter, asfalt og slike underlag, men vi bor i Bergen med brostein, syns det er for lite demping og vurderer derfor å bytte den ut. Iallfall kjøpe en mer terrengvogn i tillegg. Vi betalte 13, finnes sikkert mye bedre vogner. Kommer vel an på hva som er viktig for den enkelte. Den tar liten plass![]()