Vi bestilte fra nederland ja, etter å ha undersøkt, og sett ALLE er fornøyde! Mange på snartmamma og andre forum, som har kjøpt derfra, og det har ikke vært noen problemer! [:)]
Ang garantien:
Her vi bor, selger de ikke vognen i noen butikk i nærheten, så da spiller det egentlig liten rolle.
Vi kontakter bare bugaboo norge, dersom det skulle være noe i veien, og ordner opp med de selv, i stenden for at det skal gå igjennom en tredje person som da er butikken. Synes ofte det er like greit å gjøre det sånn vi.
:D
Vi betalte ca 6000, for vognen og adapter til maxi cosi sete.
(her må jeg ærlig innrømme at jeg er noe usikker på om det er MED norsk moms eller uten... Norsk og nederlandsk moms er den samme, så da får man trekke av nederlandsk, for man må betale norsk, men husker i farten ikke om det her er trukket vekk moms... :p så godt mulig det skal plusses på 25%, da blir det 7750,- trooooor det stemmer mer? Hmm..)
Tar ca 2 uker fra den blir sendt til man mottar den! :) Vi kunne nok fått den allerede, for jeg måtte sende noen papirer til posten, men siden det har vært jul. har jeg ikke vært hjemme å fått gjort det! men den ligger iallefall i Oslo å venter på meg nå da!! :D Hurraaaa!!
VELDIG lett å bestille fra babytrader, og ingen problemer overhodet, dersom det skulle dukke opp noe, er vistnok de VELDIG behjelplige og snille, og ordner lett opp!! [:D] Det er jo greit å vite..[:)]