Bugaboo Cameleon

ORIGINAL: kristinenilsrud

er den med grå base og grått trekk vi skal ha;) fant den inn på der ett sted:P  må man ha sånn adapter til maxi cosi bilsete for og kunne sette det rett på vognen???

Link??

Ja, må ha adapter ja. To sånne pinner. Link: http://www.babytrader.eu/shop/Bugaboo-Adapters-for-Maxi-Cosi

Da har jeg regnet ut at inkl mva (barnevogner er visst tollfri vare) så sparer jeg ca 1800 kr på de 4 tingene jeg ønsker å bestille. Det er som sagt inkl mva, og også frakt, samt Postens forenklede fortollingsgebyr. Hadde de ikke vært tom for Maxi Cosi bilsete, så hadde det vært enda mer å spare.

Vi bestilte fra nederland ja, etter å ha undersøkt, og sett ALLE er fornøyde! Mange på snartmamma og andre forum, som har kjøpt derfra, og det har ikke vært noen problemer! [:)]

Ang garantien:
Her vi bor, selger de ikke vognen i noen butikk i nærheten, så da spiller det egentlig liten rolle.
Vi kontakter bare bugaboo norge, dersom det skulle være noe i veien, og ordner opp med de selv, i stenden for at det skal gå igjennom en tredje person som da er butikken. Synes ofte det er like greit å gjøre det sånn vi.
:D

Vi betalte ca 6000, for vognen og adapter til maxi cosi sete.
(her må jeg ærlig innrømme at jeg er noe usikker på om det er MED norsk moms eller uten... Norsk og nederlandsk moms er den samme, så da får man trekke av nederlandsk, for man må betale norsk, men husker i farten ikke om det her er trukket vekk moms... :p så godt mulig det skal plusses på 25%, da blir det 7750,- trooooor det stemmer mer? Hmm..)

Tar ca 2 uker fra den blir sendt til man mottar den! :) Vi kunne nok fått den allerede, for jeg måtte sende noen papirer til posten, men siden det har vært jul. har jeg ikke vært hjemme å fått gjort det! men den ligger iallefall i Oslo å venter på meg nå da!! :D Hurraaaa!!

VELDIG lett å bestille fra babytrader, og ingen problemer overhodet, dersom det skulle dukke opp noe, er vistnok de VELDIG behjelplige og snille, og ordner lett opp!! [:D] Det er jo greit å vite..[:)]

http://www.babytrader.eu/shop/-SALES-/Bugaboo-Cameleon/page/2

nei nå gleder jeg meg til og bestille vogn i morgen[:D][:D][:D] hehe... 

er litt gøy og kunne få med alt jeg ville til en billigere penge:) har maxi cosi sete som vi har fått, så var bra du sa at man måtte ha adaptere:P hadde ikke fått med oss det vi:)

http://www.babytrader.eu/shop/-SALES-/Bugaboo-Cameleon/page/2

nei nå gleder jeg meg til og bestille vogn i morgen[:D][:D][:D] hehe... 

Ja det ante meg at det var den du mente, men der er basen grå og toppen sort. Er jo ikke rare forskjellen da, men allikevel. Tror allikevel jeg går for sand-sand.

jeg ville også ha den med sand, men sambo stemte for den grå:P så noe må jo han få komme med stakkars:P hehe.. skal du ha jente eller gutt foresten?

Ja, adaptere er kjempekjekt!! Genialt om man bare skal en tur på butikken eller lignende!

Ååå, gleder meg til å få hjem vognen!!! VELDIG spent på alt! Skal ha en annen stelleveske, men er usikker på hvilken. Noen andre som har tenkt på stelleveske? Har vært innom Jujube Beall, Gaia og Ko og noen andre, men de er jo så dyre... Hmm, skal iallefall ikke ha bugaboo sin, for den har jeg hørt så mye negativt om.. Muligens den nye er bedre, men den ser litt liten ut, tror jeg må frem med målbåndet å se hvordan det blir! [:D][8D]

hmmm... ja vi hadde nå tenkt på den til bugaboo vi da:P.. kanskje vi skal droppe det[8D] si i fra hvis du finner en annen da:P hehe... 

hmmm... ja vi hadde nå tenkt på den til bugaboo vi da:P.. kanskje vi skal droppe det[8D] si i fra hvis du finner en annen da:P hehe... 

Hehe, skal rope ut!!
Bugabooen skal vistnok henge veldig dårlig på styret, og ikke være av den beste med tanke på "innredningen" (lommer osv)

JujuBe BeAll er stor og god, og henger veldig fint på vognen, manges favoritt! Men sambo er litt skeptisk til mønstera! Vi har funnet en som er brun med litt grønt på, den er fin, så kanskje det blir den? Skal undersøke litt nå! [:D]

Kjekt det er flere som skal ha denne vognen! Her inne har jeg en følelse av at veeeldig mange skal ha Emmaljunga, eller Simo! Kjekt med flere buggiser! [:D]

ikke sant.. har hørt veldig lite om bugaboo her inne... Den er jo genial, så skjønner ikke at flere ikke vil ha den[8D] veier jo ingen ting og har mange fine "finesser" og snur på flisa enda den har 4 hjul[:D] Var sambo som tipset om den faktisk. en kompis av han hadde den og var super fornøyd..

stellevesker er mye dyrere enn jeg trudde, hehe.. og er jo ikke mange super fine heller akkuratt.. får se hva vi ender opp med, kanskje det blir til at vi bestiller bugaboo sin og kan ønske oss en bedre hvis vi ikke er fornøyde[8D]

Jeg syns også disse vognene er utrolig fine, men det som stopper meg er at den er ganske lav (jeg er nesten 1.80, så ser for meg mye bøy og tøy for å løfte baby inn og ut) og at sittedelen ser så liten ut. I.o.m at vi får mars-barn, så er de sikkert over på sittedelen til vinteren igjen, og da lurer jeg på om det virkelig er plass til både tjukk vinterpose og barn oppi der?
Og så lurer jeg sånn på den bøylen som går over bagen. Den må jo være i veien når man skal løfte babyen inn og ut av vognen?
Har i utgangspunktet lyst på denne vognen, men jeg er så innmari pirkete! [8D]

ORIGINAL: Delirious

Jeg syns også disse vognene er utrolig fine, men det som stopper meg er at den er ganske lav (jeg er nesten 1.80, så ser for meg mye bøy og tøy for å løfte baby inn og ut) og at sittedelen ser så liten ut. I.o.m at vi får mars-barn, så er de sikkert over på sittedelen til vinteren igjen, og da lurer jeg på om det virkelig er plass til både tjukk vinterpose og barn oppi der?
Og så lurer jeg sånn på den bøylen som går over bagen. Den må jo være i veien når man skal løfte babyen inn og ut av vognen?

har også reagert på at den er ganske lav, men har en venninne som har den, og hun stilte den opp sammen med brorens simo, og da var høyden den samme, men buggisen ser mye lavere ut, pga håndtaket og utformingen...? Men jeg vet ikke, hun sa iallefall at de var helt jevn!
er også nesten 180, så greit å ha en vogn som "passer" til oss..

den bøylen kan man ta bort også, dersom den er i veien, men leser på div andre forum at den er ikke noe problem! [:D]

ORIGINAL: Cameleon

ORIGINAL: Delirious

har også reagert på at den er ganske lav, men har en venninne som har den, og hun stilte den opp sammen med brorens simo, og da var høyden den samme, men buggisen ser mye lavere ut, pga håndtaket og utformingen...? Men jeg vet ikke, hun sa iallefall at de var helt jevn!
er også nesten 180, så greit å ha en vogn som "passer" til oss..

den bøylen kan man ta bort også, dersom den er i veien, men leser på div andre forum at den er ikke noe problem! [:D]

Okei. Jeg tror jeg må prøve den litt og kikke nøyere på den i butikken, for jeg er SÅ i tvil om jeg skal velge buggis eller Brio Go. Foreløbig så leder Go'en litt, for jeg synes den virker hakket mer praktisk enn buggisen. Men jeg liker designet på buggisen bedre.
Aaargh, valgets kval!! [:D][:D]

jeg har siklet på buggisen lenge... Har sett på et par andre også, men denne er jo finest! Sperren her i grden går i å få med Mannen på kjøpet. Håper jeg får ham med meg i noen butikker nå i januar for å titte litt. Har ikke kjøpt noe babyutstyr enda, har ventet til januar. Er selv 176 og han 183 så vært litt skeptisk til at vognen er så lav, så betryggende å høre at dere synes den er grei likevel [:)] 

vi har også sett på den lenge, og vognen var vel så å si bestemt når vi begynte prøvingen... men så ble jeg litt usikker igjen, både pga jeg synes den er DYR og fordi brio go kom![8D] Meeeen, så liker jeg designet på bugaboo så innmari mye bedre!! [:D]

Mannen er heldigvis heeelt med på at vi skal ha bugaboo, så han bestilte og ordnet ut! Og gleder seg like mye som meg til å få den i hus å prøvetrille!!

Det er iallefall en utrolig praktisk vogn da! Og selv om det tok litt tid før jeg vente meg til utseende på sportsdelen, begynner det også å klaffe nå! For den er jo ganske stilig også, under alt det praktiske!! [:D]

Lykke tl med vognvalgene dere!! [:D]

Back
Topp