Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vant! Er i lettere sjokk, og får ikke gjort så mye fornuftig på jobb
Tenk at vi endelig har fått kjøpt oss hus
Nå er det bare å hive seg rundt så vi får solgt den vi bor i, og så satser vi på å ta over i midten av april en gang![]()
Ja, vi har allerede snakket med en megler (faktisk søskenbarnet til min samboer), som skal se på leiligheten vår nå til helgen. Han ville gjerne prøve å få lagt den ut før påsken, fordi det ofte kommer mange leiligheter til salgs etter påsken, og at vi kan dra fordel av å være tidlig uteHerregud!! Gratulerer med ny bolig!!! Nå er det bare å hive leiligheten ut på markedet. Når tar dere over huset?
Så flott!!!!! Bare å begynne å pakke i morgen den dagJa, vi har allerede snakket med en megler (faktisk søskenbarnet til min samboer), som skal se på leiligheten vår nå til helgen. Han ville gjerne prøve å få lagt den ut før påsken, fordi det ofte kommer mange leiligheter til salgs etter påsken, og at vi kan dra fordel av å være tidlig uteVi avtalte overtakelse 10.april, men datoen kan nok diskuteres litt på kontraktsmøtet i neste uke. Nå har jeg bare lyst til å flytte fortest mulig, klør etter å få sette i gang med "redebyggingen"
![]()
Krysser fingrene for at dere får solgt snart da!Vi har huset ute for salg, og håper sååå at noen kjøper før termin allså. For vil helst vite hvor vi skal bo fremoverHeldige du!
![]()
Krysser fingrene for at dere får solgt snart da!Vi håper salget av vår nåværende leilighet skal gå relativt kjapt, slik at vi kan ta over huset allerede 10/4
![]()
Spennende! Da fortsetter jeg å holde fingrene krysset, heheDet er jo kjempefort! Hadde jo vært helt topp for dere! Lykke til med deres salg ogsåTror de kryssede fingrene dine er magiske, for i dag ringte megleren å sa at noen ville komme å se huset i morgen
Krysser fingre for at det er kjøperne
![]()
Gratulerer så masse til dere også! Jeg ser egentlig litt frem til at det skal bli litt mer hektisk fremover, de siste ukene har vært ganske like for å si det sånn.. Nå er det endelig noe spennende som skjerGratulerehar nettopp vært gjennom de samme selv, vi tar over 15. April og holder på med salget av huset vi har nå
travelt og gleder meg til det er over
![]()