Budrunde!

LøveMamma-15-18

Elsker forumet
Junibarna 2015
Novemberlykke 2018
Det første jeg gjorde da jeg sto opp i dag var å legge inn et bud på et rekkehus vi så på i går! Nå er frokosten nettopp inntatt, og jeg venter i spenning frem til akseptfristen klokken 12! *skrekkblandet fryd*

Vi har vært på utallige visninger, og endelig har vi funnet noe vi kunne tenkt oss å kjøpe, så jeg krysser fingre og tær for at dette skal gå bra!:)

Det første jeg gjorde da jeg sto opp i dag var å legge inn et bud på et rekkehus vi så på i går! Nå er frokosten nettopp inntatt, og jeg venter i spenning frem til akseptfristen klokken 12! *skrekkblandet fryd*

Vi har vært på utallige visninger, og endelig har vi funnet noe vi kunne tenkt oss å kjøpe, så jeg krysser fingre og tær for at dette skal gå bra!:)
Lykke til!!! håper du/dere ikke trenger å holde på med en eviglang budrunde!
krysser fingrene for dere!

Lykke til!!! håper du/dere ikke trenger å holde på med en eviglang budrunde!
krysser fingrene for dere!
Takk for det!!:) Så langt har det kommet et motbud og vi har har lagt inn et nytt. Vi er to parter som byr, og en som "sitter på gjerdet".
Godt man ikke gjør dette for ofte, for det er noe nervepirrende!..
Det er bare tre mnd igjen til termin, så det begynner å haste litt med tanke på at vi må selge leiligheten vi bor i også.

Takk for det!!:) Så langt har det kommet et motbud og vi har har lagt inn et nytt. Vi er to parter som byr, og en som "sitter på gjerdet".
Godt man ikke gjør dette for ofte, for det er noe nervepirrende!..
Det er bare tre mnd igjen til termin, så det begynner å haste litt med tanke på at vi må selge leiligheten vi bor i også.
Er det høye summer på økningene da!?

Vet akkurat hvordan du har det! Har vært igjennom GANSKE mange slike runder;)
Før vi endelig fikk kjøpt rekkehuset vårt langt under takst- da ingen andre bød på akkurat det.
Følte oss litt heldige der! Og glad vi er ferdig med all stor oppussing nå, i god tid før ny baby kommer.

Lykke til!!
Skjønner det er ekstra nervepirrende når man har en slik "tidsfrist" som at babyen kommer!

Masse lykke til :D Spent på å høre om dere får det :)

Aaah, jeg døøør! Nå tror jeg det er snakk om minutter til alt er avgjort! Vi har økt med rundt 50.000,- hver gang. Nå sist kom motbudet 10.000 over oss, så da la vi på 20.000 til..

Aaah, jeg døøør! Nå tror jeg det er snakk om minutter til alt er avgjort! Vi har økt med rundt 50.000,- hver gang. Nå sist kom motbudet 10.000 over oss, så da la vi på 20.000 til..

Spennende!! Bare noen uker siden jeg gjorde det samme☺

Hvordan gikk det? :)

Spennende!! Lykke til!!

Vi vant! Er i lettere sjokk, og får ikke gjort så mye fornuftig på jobb:p
Tenk at vi endelig har fått kjøpt oss hus:D
Nå er det bare å hive seg rundt så vi får solgt den vi bor i, og så satser vi på å ta over i midten av april en gang;)
Hurra! Gratulerer :D

Gratulerer:happy093

Gratulerer☺

Vi vant! Er i lettere sjokk, og får ikke gjort så mye fornuftig på jobb:p
Tenk at vi endelig har fått kjøpt oss hus:D
Nå er det bare å hive seg rundt så vi får solgt den vi bor i, og så satser vi på å ta over i midten av april en gang;)
Gratulerer så masse :)

Gratulerer :)

Back
Topp