Bubblys dagbok - dobbel glede

Så bra du begynner å bli bedre :) Må være helt fantastisk å ha fått de søte små til verden, dette fortjente dere! Kos dere masse!
 
Her har det skjedd ting siden sist jeg var innom! Gratulerer så masse med jentene[emoji173]️[emoji173]️ Så dumt du ble dårlig, men godt å høre at det går bedre! Rart å vite at du allerede har barna hos deg når du bare lå en uke før meg. Håper du får en fantastisk tid med barna fremover[emoji173]️[emoji4]
 
Godt å høre fra deg, og fint å høre at dere blir tatt hånd om [emoji173]
 
Håper alt er bra med dere fire <3
 
Her går alt kjempefint! Vi kom hjem for en uke siden og alt har gått i ett siden da [emoji1] Jentene vokser og klarer seg utmerket. De sover hele dagen og våkner på natta. Så mor og far er passe trøtte [emoji28][emoji42] men fy flate når vi ligger med hver vår jente til brystet og bare koser så er det såååå verdt det! Vi bare elsker de søte gullklumpene våre [emoji176][emoji92] Dette er magisk. Jeg syns det er så fantastisk deilig å kunne si at jeg har døtre! Elsker dette nye livet [emoji5]
 
Nå åpna slusene seg her :sad010
Veldig rørende å høre at alt er så bra Bubbly :love7
 
Åh for en herlig oppdatering fra dere[emoji175][emoji175][emoji175] Nå åpna slusene seg her også[emoji177] Herlig at dere er hjemme og koser dere selv om det er litt slitsomt[emoji4][emoji8] Nyt den nye tilværelsen, nå er dere endelig mamma og pappa[emoji175][emoji175]
 
Så koselig å høre at dere har det bra og koser dere maks[emoji173] Rørende å høre, ja![emoji173]
 
Så koselig å høre ifra deg. Tenk det, det er endelig foreldre!!! Så fortjent :Heartred
 
Nå åpna slusene seg her :sad010
Veldig rørende å høre at alt er så bra Bubbly :love7

Awww! Takk! [emoji5][emoji176]
Og du bærer ditt eget lille mirakel frem også [emoji173]️ Bare å glede seg! Verdens beste følelse
 
Åh for en herlig oppdatering fra dere[emoji175][emoji175][emoji175] Nå åpna slusene seg her også[emoji177] Herlig at dere er hjemme og koser dere selv om det er litt slitsomt[emoji4][emoji8] Nyt den nye tilværelsen, nå er dere endelig mamma og pappa[emoji175][emoji175]

Det er helt ubeskrivelig [emoji1] Vi går rundt og kaller hverandre mamma og pappa hele tida [emoji23]
Bare å glede seg [emoji5][emoji176][emoji92]
 
Det er helt ubeskrivelig [emoji1] Vi går rundt og kaller hverandre mamma og pappa hele tida [emoji23]
Bare å glede seg [emoji5][emoji176][emoji92]
Magisk[emoji175][emoji175][emoji175]
 
Så godt å høre oppdateringen din. Dere har virkelig fortjent å kose dere som mamma og pappa for gulljentene deres nå. [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Så fin oppdatering [emoji179]
 
Så herlig å høre at alt går så bra med dere [emoji173]️ kos dere masse masse! Dette er virkelig en deilig boble man må nyte hvert sekund [emoji7][emoji173]️[emoji7]
 
Fantastisk å lese, gode Bubbly! [emoji173]️ Kan tenke meg det er hektisk med to små, men jamen får dere glede dobbelt tilbake også [emoji173]️ Nyt nyt nyt!!!
 
Takk for alle hyggelige meldinger! [emoji16][emoji171]
Vi nyter hvert sekund og koser oss skikkelig med de to små menneskene vi er så heldige å være mammaen og pappaen til [emoji847][emoji92]
 
Back
Topp