Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipsHva med å håndpumpe for å lette på det værste trykket? Det synes jeg har fungert godt uten at det stimulerer til overproduksjon.
Det er ikke alle som får spreng, så ikke vær redd om du ikke får det.Jeg er bare på dag tre med amming, venter på mer melk og denne følelsen av spreng osv. Men hva ligger dere med om natten? Bh? Innlegg? Ull?
Sover med bh og engangsinnlegg. Hvis ikke risikerer jeg å våkne klissvåtJeg er bare på dag tre med amming, venter på mer melk og denne følelsen av spreng osv. Men hva ligger dere med om natten? Bh? Innlegg? Ull?
Det prøver jeg også på, men mine pupper er så store at når jeg legger meg så er ikke brystvorten lenger PÅ/I amme innleggetSover med bh og engangsinnlegg. Hvis ikke risikerer jeg å våkne klissvåt![]()

Hehe. Ja har opplevd at de flytter på seg og bort fra ammeinnlegget. Hadde besøk her en dag og lille sov ekstra godt. Da gjestene hadde gått så jeg at kjolen min hadde to lekre våte flekkerDet prøver jeg også på, men mine pupper er så store at når jeg legger meg så er ikke brystvorten lenger PÅ/I amme innlegget
For puppene flytter seg jo etter hvilken stilling jeg ligger i.
Ellers så må jeg alltid ha ull inderst, og engangs ytterst for å unngå og bli sår. Ull holder meg da varm og tørr inderst, og det ytterste engangs innlegget byttes jevnt da det er til å fange opp lekkasje fukten![]()
Uff ja er det ikke gøyHehe. Ja har opplevd at de flytter på seg og bort fra ammeinnlegget. Hadde besøk her en dag og lille sov ekstra godt. Da gjestene hadde gått så jeg at kjolen min hadde to lekre våte flekker![]()
Sover naken på overkroppen! Fungerer veldig fintJeg er bare på dag tre med amming, venter på mer melk og denne følelsen av spreng osv. Men hva ligger dere med om natten? Bh? Innlegg? Ull?
Jeg sover i ammesinglet og innlegg jeg og, da jeg stod opp idag og skulle dusje. Så kledde jeg av meg og satt meg på toalettet bare først. Plutselig var det en dam på gulvet per pupp. Bare rant nedover, hadde glemt og pumpe først!Sover med bh og engangsinnlegg. Hvis ikke risikerer jeg å våkne klissvåt![]()
Haha. Typisk. Opplevde det samme etter jeg hadde dusjet. Det så ut som om noen hadde mistet et glass melk på badegulvet.Jeg sover i ammesinglet og innlegg jeg og, da jeg stod opp idag og skulle dusje. Så kledde jeg av meg og satt meg på toalettet bare først. Plutselig var det en dam på gulvet per pupp. Bare rant nedover, hadde glemt og pumpe først!