Hvordan erfaringer har dere som bruker brystskjold med dette? Jeg må bruke skjold på min 4 uker gammel jente, da hun ikke får tak på brystet. Fikk masse hjelp på sykehuset før vi dro hjem, og skjoldet ble siste løsning slik at jenta mi skulle få i seg mat. Meningen var alltid at skjoldet bare var en midlertidig løsning. Har mye melk, så til tider trenger hun bare å sutte på skjoldet for å få melk strømmanes i munnen. Hun trenger ikke jobbe så særlig mye for å få den melka ho vil ha. Men når brystene ikke er fullstappet med melk og hun ikke tar riktig tak, så tar hver amming nesten 2 timer! Føler også at det blir svelgt unødvendig mye luft med bruk av skjold. Fikk også beskjed fra jordmora at jeg ikke kunne prøve å gi smokk før sugeteknikken var på plass. Har pumpet meg en del ganger og gitt flaske på kveldene, da man blir frustrert og lei når hver amming kan ta mellom 2-3 timer. Flaska er det eneste hittil ho klare å ta tak på medengang.
Er det flere som bruker 2-3 timer på hver amming? Det er dette som i all hovedgrunn begynner å slite meg ut no
Er det flere som bruker 2-3 timer på hver amming? Det er dette som i all hovedgrunn begynner å slite meg ut no