Brystpumper

Anniegirl83

Hestejente til hjerterota :-)
Junibarna 2015
Tenker å kjøpe inn pumpe, vet ikke egentlig om det er nødvendig, men tenker kjekt å ha hvis det blir veldig såre brystvorter el.l. Men hva anbefaler dere? Tror ikke jeg trenger noen dyr elektrisk fancy greie, men en enkel, god en. Gjerne tilføy hvor de er kjøpt og om det er noe tilleggsutstyr jeg også må/bør kjøpe :-)

Jeg har vært fornøyd med avent manuell, Billig og enkel. Koster vel rundt 500kr og da følger alt med, inkl to flasker.

Jeg har også avent manuell. Jeg brukte den forrige gang og søstera mi har lånt den til sin. Den er helt grei og ikke noe fancy greier som jeg ikke har bruk for :) Så den er mer enn bra nok for meg :)

jeg var ikke fornøyd men NUK sin elektriske ihvertfall! :p

Mye mer fornøyd med Medela swing, elektrisk, enn Avent manuell ;)

Jeg har kjøpt medela sin elektriske denne gang- er på tilbud på apoteket nå :-) Avent sin synes jeg var god kun når jeg hadde spreng. Sånn ellers fikk jeg nesten ikke ut noe med den.. Bare veldig gåen i hånda og ikke no mer en en liten skvett :-/ Men det er jo innmari forskjellig da, flere som er fornøyd med Avent sin av mine venninner også :-)

Jeg har kjøpt medela sin elektriske denne gang- er på tilbud på apoteket nå :-) Avent sin synes jeg var god kun når jeg hadde spreng. Sånn ellers fikk jeg nesten ikke ut noe med den.. Bare veldig gåen i hånda og ikke no mer en en liten skvett :-/ Men det er jo innmari forskjellig da, flere som er fornøyd med Avent sin av mine venninner også :-)
Hvor er det tilbud? :)

Fikk medela swing i gave med første da vi slet veldig med ammingen i starten.. Gull verdt! Har kjøpt alt av nye deler nå da :p bare ikke motoren

Har også en avent manuell pumpe.. Får ut mindre med den..

Men tenker litt at det er kanskje greit å se an behov? Dyr investering og langt i fra sikkert man får bruk for den/ha behov..

Mye mer fornøyd med Medela swing, elektrisk, enn Avent manuell ;)

Godt å høre :)

Jeg hadde Avent manuell forrige gang, og den er helt ok om man bare pumper litt eller av og til. Men jeg endte opp med å pumpe flere ganger i døgnet i flere måneder, for å opprettholde produksjonen (som var dårlig), kombinert med et barn som sov for lange strekk til at jeg fikk mer melkeproduksjon. Så stod opp om natten for å pumpe osv. Og ble gjerne sittende 30-40 minutter med det hver omgang. Denne gangen har jeg klok av skade gått til innkjøp av en elektrisk fra Medela, som også er dobbel, så jeg halverer tiden det tar.

Men er man førstegangs, så hadde jeg ikke gått til innkjøp av en dyr elektrisk pumpe før jeg hadde sett behov for det. Nå vet jeg at jeg mest sannsynlig må pumpe en del, så derfor har jeg valgt å investere i det :)

Jeg hadde også avent manuell sist. Selv om jeg fullammet, pumpet jeg relativt mye for å ha et lager i fryseren som ble gitt på flaske når jeg ikke var hjemme. Syntes det var styrete med den manuelle pumpen, så har investert i Medela Swing nå etter råd fra andre :-)

Jeg har kjøpt Medela Swing på tilbud hos vitus apotek. Kostet vel rundt 1100, og det var ikke så mye mer enn prisen på finn.no for en som var brukt :)

Kjøpte Medela swing dobbel på tilbud. Førstegangs, men har planer om å pumpe litt så snart ammingen er etablert uansett. Unner pappaen kosestunden, og så er det sikkert praktisk :)

Back
Topp