Jeg hadde pumpe men ehh leste ikke bruksanvisningen før jeg hadde ammet i nesten 6 mnd så jeg fikk den ikke til å funke
Før det håndmelka jeg og følte det gikk veldig fort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, om du hadde hatt for mye kunne jo du levert til sykehus for premature og syke barnJeg har aldri ammet/kombinert med begge brystene etter at produksjonen kommer i gang. Jeg har mer enn nok melk, og det ville skapt en enorm overproduksjon om de skulle tømt begge ved hver amming. I tillegg tar det null niks å øke produksjonen ved økedøgn også (tror aldri vi har hatt et helt økedøgn heller før produksjonen har tatt seg opp etter behovet) Etter et par-tre dager har vi gått for en pupp for hver amming og det har fungert supert for oss.
Aldri hart antydning til brystbetennelse en eneste gang. Lurte en gang på om vi hadde trøske, men det ga seg like fort som jeg tenkte tanken. Hadde det ikke vært for avstanden til sykehuset jeg må levere til. For vil mer enn gjerne levere til det lokale sykehuset. Er litt mer å legge i vei til Trondheim for å levere hver gang. Så hadde jeg nok gitt melk, men kanskje jeg gjør det denne gangenSå bra, om du hadde hatt for mye kunne jo du levert til sykehus for premature og syke barnMen desverre er det langt fra alle som har så bra med melk. Jeg merket at med nr 1 der jeg var nødt til å pumpe i tillegg til å amme han (han var innlagt) fikk jeg mye mer melk og ting gikk lettere en med nr 2 som jeg valgte å bare la suge ved behov og som var en sovebaby. Nå har jeg fått nok melk begge gangene men var mer sikker på at jeg hadde nok melk med nr 1. Og jeg pumpet ikke noe voldsomt videre etter han vart utskrevet og da regulerte behovet seg fint uten noe voldsomt brystspreng eller brystbetennelse.