Brystpumpe

Noen som har prøvd mam håndpumpe?
Jepp! Fungerer ok, men så mye dårligere enn elektrisk.. Jeg pumper mye og får ikke en brøkdel med håndpumpa fremfor den elektriske.. Fungerte imidlertid greit på fest (med førstemann så noen år siden), for å ta det verste trykket. Men, den elektriske frem på natta da jeg kom hjem for å få tømt jura... :p

Har prøvd calma elektrisk noen ganger nå, herre fred for en forskjell på den og manuell :o
Mye mer behagelig å bruke, og fikk ut mer melk, 200 ml på kort tid fra en pupp. Nå blir det ikke noe problem å fylle opp fryseren :)

Har prøvd calma elektrisk noen ganger nå, herre fred for en forskjell på den og manuell :eek:
Mye mer behagelig å bruke, og fikk ut mer melk, 200 ml på kort tid fra en pupp. Nå blir det ikke noe problem å fylle opp fryseren :)
Er den dyr? :) kanskje jeg må invistere i elektrisk da :P

Medela swing maxi. Elsker den, selv om den er litt mindre brukt nå som brystene ikke er så såre lengre. Men kunne ikke hatt en manuell. Redd for musearm og ikke minst for mye jobb. Medela har et program for å få igang uttdrivningsrefleksen og så et for pumpingen. Når den jobber så kan man bruke tiden på andre til slikt som forum:)

Litt spesielt på babybanden?? Medela maxi swing koster 1399,- og den enkle 1299,-? :p kan vel bruke den som er dobbel til bare en pupp også? :)

Litt spesielt på babybanden?? Medela maxi swing koster 1399,- og den enkle 1299,-? :p kan vel bruke den som er dobbel til bare en pupp også? :)
Jeg har den doble men bruker bare en flaske (hadde store planer når jeg kjøpte den) :)
Du bare looper den ene ledningen så går det fint.

Jeg har den doble men bruker bare en flaske (hadde store planer når jeg kjøpte den) :)
Du bare looper den ene ledningen så går det fint.
Fordelen med å kjøpe dobbel er jo at du får med to flasker så har du en ekstra før du må vaske sterilisere dem :)

Back
Topp