Jeg fikk låne medela på Ahus da jeg var syk, syns den var veldig behagelig, men mulig selve pumpe maskinen var annen modell enn man ville kjøpt selv. Hjemme har jeg avent elektrisk. Helt OK.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en god investering! Har masse i fryseren allerede og hvis vi ikke får brukt det enda holder det en god stund så vil enten bruke det i maten når det introduseres, eller evt i mme hvis poden på sikt skal ha flaske fremfor pupp!
Stemmer det Derfor jeg skrev at det kommer an på alderen på barnet Var ikke ment som mer enn informasjonI følge ammehjelpen gjeld 6 mnd for alle unntatt premature.
Dei skriver for øvrig og at ein kan bruke eldre frossen melk f.eks. i graut til eldre barn, men den kan bli litt mindre næringsrik enn fersk melk.
Masse god informasjon her:
https://ammehjelpen.no/artikkel/42/oppbevaring-av-melk
Litt usikker. Men er jo samme prinsippet Bare at du gjør det manuelt. Så vil ikke tro det har noen stor betydning egentlig.Kanskje dumt spørsmål, men... Har utdrivningsrefleksen betydning for om man bør velge håndpumpe eller elektrisk? Eller er det bare et spørsmål om hvor lang tid det tar å pumpe?
Nei har ikke prøvd noe annen enn Avent sinHar du forsøkt en annen pumpe med tanke på at du får vondt? Selv får jeg også vondt av Avent sin. Synes den er tungvind og. Mye deler å koke :-/
Eg er og superfornøgd med medela sin. Pumpar den andre puppeb når snuppa diar. Supereffektivt då eg har hjelp i utdrivingsrefleksen. Pumper 60 ml på to minJeg bruker håndpumpa til Medela. Super fornøyd, og veldig enkelt. Pumper rett i fryseposer Har en elektrisk også, men i og med at jeg ikke pumper mye, så blir bare håndpumpa brukt Like greit.
Jeg sliter litt også. På sykehuset hadde de xs 16mm, men finner ikke på nett :-( Noen sier ebay har..Er det bare jeg som sliter med at trakten til medela er så stor?? Kjøpt small men er fortsatt ikke passe..
Do it :-D Tror ikke du vil angre. Jeg har prøvd begge, og er ikke i tvil.Jeg har avent sin elektriske. Den fungerer sånn bobbob. Vurderer å kjøpe en medela.
Fant på ebay, men koster jo nesten 300 kroner med frakt vettu!! GalskapJeg sliter litt også. På sykehuset hadde de xs 16mm, men finner ikke på nett :-( Noen sier ebay har..
Wæææ. Kjipt :-( Det var dyrt...Fant på ebay, men koster jo nesten 300 kroner med frakt vettu!! Galskap
Men tror jeg må få bestilt, for det er ikke noe godt nå når den drar med seg masse rundtWæææ. Kjipt :-( Det var dyrt...