Noen som kan anbefale en enkel og grei brystpumpe? Tenker å pumpe litt og fryse ned slik at jeg kan ha til matlaging osv når den tid kommer. Er det nok med en du håndpumper eller bør man ha elektrisk? Hvor lenge kan melka ligge i fryseren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan man pumpe rett i fryseposer med den elektriske fra medela og? *Håper*Jeg bruker håndpumpa til Medela. Super fornøyd, og veldig enkelt. Pumper rett i fryseposer Har en elektrisk også, men i og med at jeg ikke pumper mye, så blir bare håndpumpa brukt Like greit.
Ja, det vil jeg tro du kan Den elektriske jeg har er fra Avent. Men liker ikke den. Man teiper bare på posen fremfor flaska, så er ganske sikker på at det går altså Med Medela sin.Kan man pumpe rett i fryseposer med den elektriske fra medela og? *Håper*
Lengden på oppbevaring avhenger av alder på barnetEg likar godt avent sin eg. Praktisk å kunne pumpe rett i beger som kan frysast - og så at ein kan skru flaskesmokken rett på begeret når babyen skal ha melka. Greit å kunne gjenbruke begerene og (og så kan dei brukast til å fryse barnemat i når den tid kjem).
Meiner melka kan ligge i frysen i inntil 6 mnd før den må brukast eller kastast.
Da skal jeg teste ut det! Er jo genialt ☺Ja, det vil jeg tro du kan Den elektriske jeg har er fra Avent. Men liker ikke den. Man teiper bare på posen fremfor flaska, så er ganske sikker på at det går altså Med Medela sin.
Eg likar godt avent sin eg. Praktisk å kunne pumpe rett i beger som kan frysast - og så at ein kan skru flaskesmokken rett på begeret når babyen skal ha melka. Greit å kunne gjenbruke begerene og (og så kan dei brukast til å fryse barnemat i når den tid kjem).
Meiner melka kan ligge i frysen i inntil 6 mnd før den må brukast eller kastast.
Bruker Avent sin manuelle brystpumpe
Fornøyd med Avent sin ja Jeg pumper meg sjeldent fordi jeg syns det er vondt :-( Klarer å fylle de små avent flaskeneFornøyd? Hvor mye pumper du?
Har du forsøkt en annen pumpe med tanke på at du får vondt? Selv får jeg også vondt av Avent sin. Synes den er tungvind og. Mye deler å koke :-/Fornøyd med Avent sin ja Jeg pumper meg sjeldent fordi jeg syns det er vondt :-( Klarer å fylle de små avent flaskene
Manuell. Får ikkje til å pumpe kjempemasse om gangen, men det blir jo litt på sikt.Bruker du elektrisk eller håndpumpe?
I følge ammehjelpen gjeld 6 mnd for alle unntatt premature.Lengden på oppbevaring avhenger av alder på barnet
Det er en god investering! Har masse i fryseren allerede og hvis vi ikke får brukt det enda holder det en god stund så vil enten bruke det i maten når det introduseres, eller evt i mme hvis poden på sikt skal ha flaske fremfor pupp!Har avent manuell, funker greit nok. Men jeg har en del melk så kunne tenkt meg å pumpa litt mer for å fryse ned, så har avtalt å kjøpe en medela swing brukt. Tenker det går raskere