Brystpumpe tips :)

Gullskatten

Forelsket i forumet
Idag var jeg innom apoteket. De har en kampanje med 30prosent på masse babyutstyr nå.
Medela swing elektrisk pumpe koster vanligvis 1394,- nå Ca 1034.
Spurte om de kunne skaffe doble pumper da de kun har enkle i apotekbutikken og det kunne de.
Får da dobbel pumpe til 1394,- :D
Synes det var ett kupp!!
Dagens tips fra meg til dere ;)

Hvilken apotekkjede er det? Er set kjedetilbud ?:-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Hvilken dobbeltpumpe er det? Vet du? Har en fra før og har medela swing, veldig fornøyd:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Tenker jeg venter og ser jeg. Greit hvis man er rimelig sikker på at man vil ha behov for pumpe, men jeg har ikke brukt det mye tidligere, så da blir det dyrt å kjøpe en pumpe jeg kanskje ikke får bruk for...

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker jeg venter og ser jeg. Greit hvis man er rimelig sikker på at man vil ha behov for pumpe, men jeg har ikke brukt det mye tidligere, så da blir det dyrt å kjøpe en pumpe jeg kanskje ikke får bruk for...

Sent from my iPhone using BV Forum
Jorda, sant det men du får jo solgt den lett om du ikke trenger ;)
Og surt om du trenger pumpe da og så er det ikke tilbud og du må kjøpe til fullpris.m
Pumper er dyrt og det er stor forskjell på kvalitet/merker :)

Hvilken apotekkjede er det? Er set kjedetilbud ?:)

Jobbar på Vitusapotek och vi har också 30% på ALLT av Medela, Avent och Sebamed =)

Har också tänkt på dubbel bröstpump (Meddela swing maxi), men väntar nog lite med att köpa den. Tillbud på dom kommer ganska ofta och jag får ju ansattrabatt ellers också :) Finns en kul bröstpump-BH från Medela med två hål till bröstvårtorna så man kan pumpa "hands free" :D ser otroligt kul ut! Kommer nog shoppa in ganska mycket känns det som :P

Back
Topp