Brystene

Vecca#1

Håper på en liten spire snart <3
Ja disse brystene :P Det renner og renner, har måtte investere i innlegg.. Og går jeg uten så ender jeg opp med store ringer rundt niplene :P Er ikke dette litt tidlig? ( 18+6 idag ) :)

Off, så kjedelig at det startet så tidlig hos deg! Ikke noe har kommet her enda, var ikke plaget med det før melken kom for fullt (da snuppa var født) sist heller. Er du førstegangsmamma i tillegg? Er vel bare å hamstre innlegg da ja

Edit: litt tidlig, men fortsatt helt normalt at det kommer nå. Er veldig individuelt.

Jeg er 15+1 idag, renner ikke men kommer melk hvis jeg klemmer på brystene. Tør ikke gjøre det for det er så rart å se at jeg blir litt redd. Haha. Førstegangs vel og merke :p

Jeg er førstegangs ja, og syns der er passelig ubehagelig at det starter så tidlig :P Men, godt og vite at jeg ikke er den eneste da :) :P mye nytt og spennede og sette seg inn i!

Jeg er og førstegangs og uke 17+6 i dag, jeg har lekket et par dager nå. Spurte jordmor og hun sa det var helt normalt og ikke noe å bekymre seg for. Viktig å holde nipplene rene og tørre :) jeg håper det gir seg, ganske slitsomt. Blir dere kvalme/uvel når det skjer? Jeg føler nemlig det...

Jeg er stort sett uvel hele tiden, men det skylles nok hodepinen jeg har hatt non stop i over 1 mnd.. Men er ikke umulig at hormonene i kroppen er en del av årsaken.. :) Krysser fingrene for at det gir seg snart :)

Jeg lakk så tidlig sist, veldig irriterende. Fra rundt uke 22 måtte jeg sove med sportsbh, for jeg begynte å våkne i dammer på natta:p med sportsbh lakk det ingenting, så trengte ikke innlegg da:) men når man ammer fikk jeg beskjed på barsel om at jeg ikke måtte bruke sportsbh fordi det klemmer på brystene. Kan gi dårligere melkeproduksjon og tette melkekanaler.
Denne gangen har det ikke vært tegn til lekkasje enda:)

Merker ingenting til lekkasje e.l. enda... men har ik prøvd å klemme på de heller da, er ganske tørre og rare :D

Merker ingenting til lekkasje e.l. enda... men har ik prøvd å klemme på de heller da, er ganske tørre og rare :D

Det er mine og, jeg visste ikke at man kunne få melk så tidlig en gang o_O
Stadig ny kunnskap ja :p

Hehe, samme her, jeg lærer hele tiden av dere, men føler meg stadig like nybegynner! :)

Back
Topp