Brystene!

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
altså, jeg hadde ømme bryster som symptom tidlig i graviditeten, men ikke særlige forandringer, og ikke merket noe etter de 12 første ukene.... De er blitt mørkere sånn som de pleier, men ellers normale... Helt til NÅ... NÅ har jeg begynt med små verk igjen (DVs ting begynner å klargjøre seg inni der), klør og stikker, og innimellom nesten litt vondt :P flere som plutselig begynte slik igjen? eller har ting vært slik gradivis hele veien?

Her kjennes det ut som nokon knyter eit stramt bånd rundt brystet innimellom, så det er definitivt noko på gang :P

Hvilken uke er du? De føles helt normale her, men er bare uke 35.

35+4 i dag, å har nå fått MYE råmelk :-) må enkelte dager bruke ammeinnlegg :-P men så har jeg hatt råmelk siden uke 16- 17 da :-P
Hadde også vonde bryster i starten av svangerskapet, å roet seg veldig frem til rundt uke 30 (bortsett fra litt råmelk) :-)
Skal også sies att jeg er førstegangs fødende, har ikke peiling om det har noe å si :-P

35+4 i dag, å har nå fått MYE råmelk :-) må enkelte dager bruke ammeinnlegg :-P men så har jeg hatt råmelk siden uke 16- 17 da :-P
Hadde også vonde bryster i starten av svangerskapet, å roet seg veldig frem til rundt uke 30 (bortsett fra litt råmelk) :-)
Skal også sies att jeg er førstegangs fødende, har ikke peiling om det har noe å si :-P
Tror ikke det har noe å si, alle er forskjellige! Trodde aldri jeg skulle få melk med nr 1, men få timer etter fødsel kom det rimelig. :)

Jeg hadde veldig ømme bryst i starten med stikkinger og voksesmerter (80A - 80C ila 18uker), men så gikk det over. Men har fått det igjen nå, og kjenner det begynner å bli noen endringer inni der.

Back
Topp