Hehe jeg ser denÅå så sent ja. Håper dere sover søtt da jaher sover hun, så jeg vurderer å legge meg jeg og
men er så deilig å sitte oppe litt og
![]()
Min sover av å på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jeg ser denÅå så sent ja. Håper dere sover søtt da jaher sover hun, så jeg vurderer å legge meg jeg og
men er så deilig å sitte oppe litt og
![]()
Godt detHehe jeg ser den![]()
Min sover av å påheldigvis rolig i kveld
![]()
Håper hun gjorde detGodt detlurer på om hun våkner snart, så hun heller kan ha den lange soveøkten når jeg sover også
hehe.
Hun gjorde ikke detHåper hun gjorde det![]()
Her er formen helt fin nåbare litt verk men ikke noe voldsomt
![]()
Ingen feber heller![]()
Å en mini som Sov med bare 1 ammeperiode fra 12-7![]()
Nei det er braHun gjorde ikke detmen våknet 1-5-8, og sovnet fort så jeg skal ikke klage likevel
8 sto vi opp og kledde på da.
Åå så bra!!håper det holder seg, da var det nok bare tette melkeganger
Så deilig han sov så godt, ikke dårlig det når de ammesgod og mettende melk du da
![]()
Jeg pumpet ikke da men mini ville nesten ikke ta puppen så det var noe med melka hvertfall.Kan høres ut som jeg har opplevd det samme som deg. Feber og mye vondt den ene dagen, din igjen den neste (eller, fremdeles hardt og noe vondt I puppen men) - hjalp m Paracet og amme/pumpe ofte.
Men når jeg har pumpet nå, så kommer det litt først og så stopper det litt opp - og det ligger igjen en litt seig masse på puppen. Er det pga tett melkegang? (Noen andre som har vært borti det?)
Har ikke vondt lenger neI. Her drikker han ca 10-15min på hver side og gjerne mme etterpå.Jeg pumpet ikke da men mini ville nesten ikke ta puppen så det var noe med melka hvertfall.
Har du vondt nå?
Hos meg er det helt borte. Tilbude han kun den puppen for å få tømt den først.
Så braHar ikke vondt lenger neI. Her drikker han ca 10-15min på hver side og gjerne mme etterpå.
Har ammet hittil I dag, har ikke sett noe mer til den guffen