Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror jeg har fått brystbetennelse. Fikk nesten ikke sove i natt, skiftet mellom å være glo varm og iskald. Har hatt feber i hele dag, 39 grader. Noen som har hatt dette? Bør jeg dra til legen om det ikke går over?
Jeg hadde det med førstemann.. Måtte til legen og få antibiotika pga infeksjon i brystvortene.. Du kan jo ta en telefon ned på legekontoret og høre med dem Føler med deg, for det er ikke noe godt med brystbetennelse
Jeg har det nå Prøv å pumpe deg annenhver time i et døgn, det er det de sier på sykehuset/legekontoret. Hvis ikke du er bedre etter det så blir det ofte antibiotikakur..
Kjente litt antydninger tidligere i uka jeg også (ømme og harde bryst, kuldegufs, groggy), men tror jeg klarte å få det til å hindre og utvikle seg ved å pumpe ut alt, la babyen amme ofte og holde brystet varmt med ullinnlegg og tepper. Har gått over nå!