Bryst- og melkespreng etter senabort 18+5

Et tips er å få partner til å gjøre cottermans grep til man har fått lettet trykket såpass at det ikke er fullstendig spreng i brystene. Det hjalp meg veldig de dagene brystsprengtheten var på sitt verste. Det var så vondt at jeg på et tidspunkt ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg selv.

Jeg mistet i uke 16.
Hadde jo aldri trodd at melka skulle begynne.
Det var stram bh. Tok noe smertestillende. Måtte bare fokusere på andre ting.
Jeg fant på masse prosjekter her hjemme. Måtte bare fokusere På andre ting. Tilslutt forsvant melka

Hvorfor får noen melkespreng og andre ikke? For jeg fødte i uke 24 og hadde ikke antydninger till mjølk.

Jeg mistet i uke 16.
Hadde jo aldri trodd at melka skulle begynne.
Det var stram bh. Tok noe smertestillende. Måtte bare fokusere på andre ting.
Jeg fant på masse prosjekter her hjemme. Måtte bare fokusere På andre ting. Tilslutt forsvant melka
Det er (dessverre) vanlig å få det når man mister så «tidlig» også.. kroppen din var jo gjennom en fødsel med tilhørende hormoner. :Heartred

Hvorfor får noen melkespreng og andre ikke? For jeg fødte i uke 24 og hadde ikke antydninger till mjølk.
Aner ikke! Jeg jobbet så hardt for å få melkeproduksjonen i gang da jeg fikk første i 34+0, var altoppslukende og hardt arbeid. Da vi fikk minste som ikke fikk leve videre i 22+5 nå, så fikk jeg ekstrem brystspreng og masse melk uten å gjøre noe. Brystsprengen har heldigvis gitt seg, men jeg har fremdeles mye melk og lekker på natten. Så unødvendig.

Aner ikke! Jeg jobbet så hardt for å få melkeproduksjonen i gang da jeg fikk første i 34+0, var altoppslukende og hardt arbeid. Da vi fikk minste som ikke fikk leve videre i 22+5 nå, så fikk jeg ekstrem brystspreng og masse melk uten å gjøre noe. Brystsprengen har heldigvis gitt seg, men jeg har fremdeles mye melk og lekker på natten. Så unødvendig.
Kroppen er rar sånn. Håper melken din forsvinner raskt. :Heartred

Back
Topp