Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bryr du deg om korleis magen ser ut etter fødselen?
Går veldig opp og ned. Jeg brydde meg mindre i etterkant av fødsel enn hva jeg trodde jeg kom til å gjøre - var jo litt bekymret på hvordan denne badeballmagen kom til å bli etter å ha blitt poppet
Nå er det plutselig et par år siden fødsel, og mellom det trente jeg meg tilbake til "den gamle kroppen", men nå har det blitt litt mye sjokolade de siste månedene, og jeg ser at det er magen som forandrer seg mest, og ikke minst forandrer seg fortere enn tidligere
Jeg vet ikke, tror ikke jeg bryr meg i utgangspunktet. Kanskje etter noen måneder når det har roet seg ned o.l. Mer bekymret for at puppene mine skal være ENDA større enn det de er, allerede planlagt å redusere de når jeg har gått ned mer i vekt etter graviditeten. Men det har mer med rygg/nakke å gjøre.
Ja, jeg bryr meg. Ikke over hva andre måtte tenke, men jeg liker å føle meg slank og vell. Etter førstemann forsvant magen så snart han var ute og jeg måtte aldri gjøre noe for at den så flat og fin ut, men er spent på hvordan det blir nå etter nr.2. Regner med jeg må trene litt denne gangen, men det er bare bonus for helsa også
Nja. Akkurat nå bryr jeg meg fordi jeg fortsatt veier mer enn jeg vil veie. (Veide mer enn jeg ville før graviditeten også). Så nå driver jeg å slanker meg. Har litt heng etter den svæææære magen jeg fikk. Og hele magen har strekkmerker.
Bryr meg ikke så mye om strekkmerkene, og henget kan jeg dytte ned i buksa tror jeg blir mer fornøyd når jeg kommer meg ned til den vekta jeg føler meg vel i