Brylupp

Nei, er vist ikke det :p
Jeg kunne giftet meg på en klippe i utlandet med bare oss to der. Han vil ha det tradisjonelt. Så vi er veldig i tenke boksen enda :) hihi

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok:P
Ja, det er litt av problemet. Det finnes så mange muligheter;)

Vi skal gifte oss 15 August neste år. Spennende..:-) har vært å sett lokale og fått ca pris per hode 1100-1200,-. Det var inkludert 4-retters, kokk, servitører, bryllupskake, blomster, servietter og litt div. Så må man gange det med antall gjester. Plusse på 6000,- for leie og utvask. Så det blir jo en del. Men jeg vil ha alt den dagen, ikke at vi egentlig har råd til det. :-p så må se på alternativer og tror jeg. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Rundt 100.000 uten maten og fikset alt selv. Hadde kun aller nærmeste familie og venner til stede. Giftet oss i Kroatia, så alt av papirarbeid kostet myyye, men det var verdt det :)

1000 kr :p
Vi tok det helt enkelt med bare oss og forloverne :p ingen ville ha en slik stor fest så da var det et enkelt valg :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Vårt bryllup kom vel på ca 70 000 kr. 50 gjester til middag og 80 til kaffi ca. Sparte mye penger på at min mor sydde brudekjolen min + hun betalte ca halvparten av hva den kostet i stoff og krystaller :D min mann er kokk så bestilte mat fra jobben hans. Han jobbet i catering firma når vi giftet oss. Fikk 3 retter + nattmat og bryllupskake til 8000 kr! Ca en fjerdedel av hva det egentlig ville kostet. Bestillte pynt og brudepike kjoler på ebay i tillegg til at vi lånte en del pynt fra søstrene mine som nettopp hadde hatt konfirmasjoner.. Lagde brudepike buketter selv og hadde miniorkideer som bordpynt. Bestillte min bukett da :)

Back
Topp