Bryllup

orkide 04 og 07

Elsker forumet
Jeg skal i bryllup 7 juli. Kommer jo til å være temmelig sprekkeferdig da. Noen som har forslag til hvor jeg kan finne en pen kjole som passer til en som er høygravid? Jeg bor utenfor Oslo

Haha, har også det samme problemet[:D]

Du skal i bryllup til sommeren du også ja[;)] Syns det er vanskelig nok å finne kjole til bryllup når man ikke er gravid. Jeg leste akkurat på side2 at gravide passet godt inn i den fasongen som er in på kjoler denne sommeren så da er det kanskje håp da...

Uff ja det er slit nok nå å finne noe slikt. Håper bare jeg finner noe. Ikke vits å gå å lete nå for jeg kommer jo til å vokse enda mer. Ser liksom for meg en enkel kjole,en svart tror jeg at jeg vil ha[:D].

Jeg ser også for meg en enkel kjole. Jeg velger alltid enkle kjoler. Jeg håper jeg finner en kjole i en lys farge. Men ikke hvit da, må jo ikke ta oppmerksomheten bort fra bruden[;)]

Hehe, stille opp i hvit kjole ja, hadde jo vært noe da[:D]. Jeg skal til min beste vennindes store dag, å venner skal jo dele med seg[:D].  Neida jeg må nok fint vente med den store dagen ja[:D], min kjære har ikke gitt meg en forlovelses ring engang[8D].

Gi lyd fra deg hvis du skulle høre om noen butikker som kan selge noe, eks hennes eller cubus osv, det har dem jo over hele landet[:D].

Er nesten litt nervøs jeg kommer til å se ut som et svært telt[:D]

Oasis har endel kjoler som kan passe for gravide. blir jo ikke sånn elegant tynt og stramt stoff akkurat, men ganske tynt og stretchy på en måte! hvis ikke så må du ty til mammabutikker, men ganske kjipt å gi så masse penger for en mammakjole når man snart føder likevel!
men uansett,- til et sommerbryllup trenger man ikke være stivpyntet. kan jo finne en ensfarget stretchy kjole på en vanlig butikk, som feks oasis, og så sette opp håret fint, kjøpe nyyydelige smykker og sko til, og en stilig liten veske[:)]

vi er invitert i bryllup 6 juli.. i oslo.. bor på stord, så det er jo et godt stykke dit, og jeg kan ikke fly på den tiden, så vi er veldig usikkre på hva vi skal gjøre. har jo sååå lyst å gå! Men i svangerskapet med lillegutt , så var han på vei ut 8 uker før termin, og de er "redd" det samme kan skje denne gangen også. (han holdt seg inne til 15 dager før termin) så dette gjør valget vårt enda vanskeligere [:'(] Har jo sååå lyst!!! har aldri vært i et bryllup før... hihi
Men om jeg skulle dra så hadde jeg vel hatt et vanskelig valg av klær jeg også.. eneste jeg vet er av en bør holde seg unna hvit kjole.[:D] hihi!!

DivaX har ikke hun noe sånn da??

Vi er også invitert i bryllup i august. Omtrent tre uker etter termin. Aner jo ikke hvordan jeg ser ut eller føler meg da, eller hvor lenge det da er siden jeg har født, så det der blir jeg nok pent nødt til å se an både praktisk og rent klesmessig.

det går jo sikkert ann å finne noe kjoler som har sånn beltested rett under brystet så er det løst nedenfor... uff ble litt teit forklart, men det er jo faktisk på mote enda[;)] man må sikker bare kjøpe det i litt større str. enn man vanligvis bruker... skal se etter det til 17.mai jeg da

ORIGINAL: mrs smith

Hehe, stille opp i hvit kjole ja, hadde jo vært noe da[:D]. Jeg skal til min beste vennindes store dag, å venner skal jo dele med seg[:D].  Neida jeg må nok fint vente med den store dagen ja[:D], min kjære har ikke gitt meg en forlovelses ring engang[8D].

Gi lyd fra deg hvis du skulle høre om noen butikker som kan selge noe, eks hennes eller cubus osv, det har dem jo over hele landet[:D].

Er nesten litt nervøs jeg kommer til å se ut som et svært telt[:D]

Jeg skal gi beskjed hvis jeg finner noen butikker som har kjoler som kan passe til oss[:)] 

ORIGINAL: lykkeligemeg

Oasis har endel kjoler som kan passe for gravide. blir jo ikke sånn elegant tynt og stramt stoff akkurat, men ganske tynt og stretchy på en måte! hvis ikke så må du ty til mammabutikker, men ganske kjipt å gi så masse penger for en mammakjole når man snart føder likevel!
men uansett,- til et sommerbryllup trenger man ikke være stivpyntet. kan jo finne en ensfarget stretchy kjole på en vanlig butikk, som feks oasis, og så sette opp håret fint, kjøpe nyyydelige smykker og sko til, og en stilig liten veske[:)]

Oasis ja, der skal jeg se. De har mye fint, det er ikke lenge siden jeg kjøpte meg kjole der. Jeg skal i bryllup 1 september også og det er ikke godt å si hvordan fasong jeg har da. Det hadde jo vært fint om jeg kunne brukt den samme kjolen i begge bryllupene.

Hmm sjekker ut oasis da jeg til den tid nærmer seg.[:D]. Til 17 mai så skal jeg ikke legge så veldi mye i kledningen tror jeg[;)]. Da velger jeg sikkert en fin bukse og en fin topp/genser til. Vil ikke bruke så mye penger på det. Vil nok ikke passe noe i slutten av juni som jeg har kjøpt i mai[:D].

Hm 17 mai har jeg ikke tenkt på en gang. Men jeg tror jeg har en kjole i skapet som duger til den dagen.

D kan jeg også sjekke om jeg har noe liggendes som kan funke fo den dagen[:D]. Har ikke lyst til å kjøpe noe nytt egentlig. Kjøper ingenting til meg selv med mindre jeg MÅ. har kjøpt litt mammaklær, har nå kjøpt nye(brukte) mammaklær her inne på BV. Gidder ikke å legge ut mange hundre kroner på et par 3 plagg.  Men til bryluppet skal jeg ha en fin kjole[:D]

Back
Topp