orkide 04 og 07
Elsker forumet
Jeg skal i bryllup 7 juli. Kommer jo til å være temmelig sprekkeferdig da. Noen som har forslag til hvor jeg kan finne en pen kjole som passer til en som er høygravid? Jeg bor utenfor Oslo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mrs smith
Hehe, stille opp i hvit kjole ja, hadde jo vært noe da[:D]. Jeg skal til min beste vennindes store dag, å venner skal jo dele med seg[:D]. Neida jeg må nok fint vente med den store dagen ja[:D], min kjære har ikke gitt meg en forlovelses ring engang[8D].
Gi lyd fra deg hvis du skulle høre om noen butikker som kan selge noe, eks hennes eller cubus osv, det har dem jo over hele landet[:D].
Er nesten litt nervøs jeg kommer til å se ut som et svært telt[:D]
ORIGINAL: lykkeligemeg
Oasis har endel kjoler som kan passe for gravide. blir jo ikke sånn elegant tynt og stramt stoff akkurat, men ganske tynt og stretchy på en måte! hvis ikke så må du ty til mammabutikker, men ganske kjipt å gi så masse penger for en mammakjole når man snart føder likevel!
men uansett,- til et sommerbryllup trenger man ikke være stivpyntet. kan jo finne en ensfarget stretchy kjole på en vanlig butikk, som feks oasis, og så sette opp håret fint, kjøpe nyyydelige smykker og sko til, og en stilig liten veske[:)]