Bryllup og alkoholservering

ORIGINAL: DivaAnnie

Et tips er å gi gjestene "bonger" utover drikke til maten, 2-3 bonger per person, om man vil ha mer kan man kjøpe sjæl!

Det var lurt ja[:)]

Jeg er for gratis drikke hele dagen hvis man har råd til det[;)] Det er jo en storslått dag som skal feires, og da liker jeg å gjøre det ordentlig. og det ble hverken dyrt eller ukoselig i vårt bryllup med 70 gjester[:)]

ORIGINAL: sweet disposition

Jeg var i et bryllup der det ble servert alkohol til maten. Det var også fri bar på kvelden, men den åpnet ikke før en times tid etter at kaffen var over [:)] I baren stod det en som kunne blande drinker uten at det ble for mye, og det var skikkelig suksess [:)]

Slik som vi skal ha det![:)] Bare at det kal være 2 bartendere som er utdannet i det, så gjestene får skikkelige drinker, og ser bartenderen at personen har fåt nok, så er det jo bare å kutte ut alkoholen, nesten hvertfall[8D]

vi kommer til å stå for all drikke om vi er i ett egnet lokale,er det på ett hotell står vi får drikke til eter avec,deretter for folk handle i baren,hotellpriser på drikke blir alt for dyrt.... kan jo være vi evt gir en bong el to til folk da...

Jeg har ikke bestemt meg for om vi skal ha fri bar hele dagen, eller om vi etter mat/kaffe skal ta en liten ubetydelig summ(type 20kr) pr enhet i baren ennå.
Vet om mange som har gjort det siste og ingen har reagert på det.

Jeg ville hatt fri drikke, hadde startet handelen i tyskland og tatt over kvota litt og litt veldig tidlig så har man brått mye alkohol[:D] man må jo ikke ha kjempe utvalg..[;)] men nå har vi ikke så altfor stor familie/vennekrets så hadde ikke blitt så mange som skulle ha heller da[8D]

Det er vel nesten bare i Norge man har drikke med seg på fest... [8D]

Hvorfor ikke kjøpe inn en del og lage en egen bar utav det..? Når det er tomt så er det tomt, end of story... [:)]

Hverken jeg eller sambo drikker alkohol så vi kommer bare til å servere vin til maten og så blir det kaffe og brus utover kvelden..Eventult baileys til kaffen..

Når jeg skal gifte meg vil jeg ikke at bryllupet mitt skal bli en utgift for gjestene. Det er vi som inviterer og da syns jeg vi skal betale for det. Gjestene må gjerne ha nytt antrekk,gave,mange må overnatte og da blir det litt feil for meg at de i tilegg skal betale for drikkevarene på vår fest.
Har vel vært i 10 bryllup de siste 2 årene og har aldri opplevd at noen har blitt overstadige,det er jo veldig respektløst ovenfor brudeparet må jeg si... Men hadde jeg blitt invitert i bryllup der jeg måtte tatt med alkohol selv,hadde jeg nok ikke reagert så veldig nei,bare det står i invitasjonen så folk er klar over det.

JEG kunne ikke tenkt meg å be folk i et bryllup der de måtte holde/betale alkohol selv..

FRI BAR!

Og ja, det hadde vi...
ca. 100gjester... <3 Handling i Sverige, og blande selv <3

Back
Topp