Her brukte vi 110.000,-, så det er jo mye høyere enn deres. Men et tips er å kjøpe ting på ebay. For å nevne noe av det jeg kjøpte som jeg sparte MYE på: All bordpynt (organza bordløper, glassdråper, servietter med navn/dato osv), gjestebok, smykkesett (smykke, armbånd, tiara), bilpynt, alt dill til invitasjoner og bordkort, ringpute osv osv. Det er MYE å spare på ebay hvis man er flink til å søke :)
Jeg kjøpte brudekjolen på
www.jkdress.com. Fant min favoritt i salongen, den kostet 15.500,-. Fikk navnet på den, sendte bilde av samme kjole til jkdress og fikk den i posten 3 uker senere. Betalte 800,- for kjolen + frakt. Og den var helt fantastisk fin. Sparte godt og vel 14.000,- der, så det må vel være den tingen vi sparte mest på.
En annen ting jeg gjorde var å prøve brudesko i brudesalongen, fikk de til å skrive ned navnet på skoene, gikk hjem og søkte de opp. Fant de på internett og betalte 450,- inkl frakt og moms. I brudesalongen kostet akkurat samme sko 1100,-. Og dette var ikke kopi, det var rett fra leverandør (det ironiske er vel at jeg fant link til nettbutikken inne på hjemmesiden til brudesalongen).