Brutto beløp = 0?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Sendte nettopp meldekort. Vanligvis står det en sum på beregnet beløp, men nå er denne summen 0. Har vedtak til mars 2015. Er dette en feil, eller har det skjedd noe her? Er det en sjanse for at jeg ikke får pengene mine på mandag? :confused:

Jeg kommer meg ikke inn en gang.... Tror de har tekniske feil :)

Det er fordi det er noe tull i systemet. Utbetalingen er foreløpig stoppet fordi det er halv skatt i desember, det var det jeg fikk beskjed om da jeg var på nav å spurte for snart 2 uker siden :) Jeg sendte meldekort i dag så blir spennende å se om utbetalingen blir på mandag kl 16 eller om det blir tull denne gangen også. Jeg fikk da utbetalt på tirsdag ettermiddag istedenfor :)

Det er fordi det er noe tull i systemet. Utbetalingen er foreløpig stoppet fordi det er halv skatt i desember, det var det jeg fikk beskjed om da jeg var på nav å spurte for snart 2 uker siden :) Jeg sendte meldekort i dag så blir spennende å se om utbetalingen blir på mandag kl 16 eller om det blir tull denne gangen også. Jeg fikk da utbetalt på tirsdag ettermiddag istedenfor :)
Samme her!:) Har du fått noe i dag? Virker som det er kluss her igjen, for jeg har ikke fått noe i dag...

Jeg fikk i dag :) Får tro du får i mårra :) Men jeg fikk ikke halv skatt denne gangen, trodde man fikk det i hele desember jeg?
Er det ikke null skatt på en utbetaling da? Det står noe om det på Nav sine sider, jeg er ikke 100% sikker på at det er slil jeg tror det er.

Jeg fikk i dag :) Får tro du får i mårra :) Men jeg fikk ikke halv skatt denne gangen, trodde man fikk det i hele desember jeg?

Hvis man har meldekort og utb 2 ganger i mnd er det vanlig at ene utb er helt skattefri og den andre er vanlig skatt. :)

Back
Topp