Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer meg ikke inn en gang.... Tror de har tekniske feil![]()
Fikk endelig sendt, prøvd så mange ganger i dag. Sett flere få beregnet 0, så tror det bare er en feilHåper virkelig det er noe slikt ja. Det retter de jo opp veldig fort![]()
Samme her!Det er fordi det er noe tull i systemet. Utbetalingen er foreløpig stoppet fordi det er halv skatt i desember, det var det jeg fikk beskjed om da jeg var på nav å spurte for snart 2 uker sidenJeg sendte meldekort i dag så blir spennende å se om utbetalingen blir på mandag kl 16 eller om det blir tull denne gangen også. Jeg fikk da utbetalt på tirsdag ettermiddag istedenfor
![]()
Samme her!Har du fått noe i dag? Virker som det er kluss her igjen, for jeg har ikke fått noe i dag...
Sjekka nå, ikke fått noe...Jeg har heldigvis fått i dag, kanskje din har kommet nå? Tror sånne feiler rettes opp på en slik måte at man kan få penger utover kvelden.
Samme her!Har du fått noe i dag? Virker som det er kluss her igjen, for jeg har ikke fått noe i dag...
Er det ikke null skatt på en utbetaling da? Det står noe om det på Nav sine sider, jeg er ikke 100% sikker på at det er slil jeg tror det er.Jeg fikk i dagFår tro du får i mårra
Men jeg fikk ikke halv skatt denne gangen, trodde man fikk det i hele desember jeg?
Jeg fikk i dagFår tro du får i mårra
Men jeg fikk ikke halv skatt denne gangen, trodde man fikk det i hele desember jeg?
Er det ikke null skatt på en utbetaling da? Det står noe om det på Nav sine sider, jeg er ikke 100% sikker på at det er slil jeg tror det er.
Fikk i dagJeg fikk i dagFår tro du får i mårra