Brunt utflod

Tigerlilje

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2017
Oktoberlykke2020❤
Jeg er i uke 10 idag, og hadde bittelitt farget utflod idag etter jeg hadde vært på do. Det var svakt farget og veldig lite, men ble likevel litt bekymret.. Vi skal til UL om to uker, men nå vurderer jeg å gå før siden jeg er så redd for å miste. Er det noen andre her som har opplevd det samme hvor det gikk bra? Trenger litt positive tanker :(

Jeg fikk det i uke 11 den dagen jeg skulle på ul faktisk. Var littegrann brunlig slimete utflod på morgenen etter dobesøk. Nevnte det for legen på ul og hun sa det kan forekomme gjennom hele svangerskapet uten å ha betydning. Alt så perfekt ut på ultralyden i alle fall :) tror ikke du trenger å Være bekymret Før det er friskt blod og når det enten varer lenge eller er i mengder :)

Hadde tre dager med lysebrun utflod rundt uke 10 - fikk samme beskjed og ble bedt om å ta kontakt dersom det fortsatte.

Men det stanset av seg selv og ul på tirsdag viste en frisk liten krabat ;)

Jeg blødde rosa blod med slim i i flere dager rundt uke 11. Alt er bra med lille:)

Takk jenter, det hjelpe å lese at det gikk fint med dere :Heartred Det var litt mer på papiret sist jeg gikk på do igjen, så jeg begynner å bli veldig redd... Jeg skal prøve å slappe av og se om det blir verre eller evt rødt, da ringer jeg til legen imorgen. Håper alt er fint med lille spira mi...

Sender deg gode klemmer♡ ikke noe gøy,uff.. men mest sannsynlig er alt bra med mini. Er veldig vanlig å blø litt, og så lenge du ikke har smerter eller blør masse friskt blod så er nok alt bra.

Takk jenter, det hjelpe å lese at det gikk fint med dere :Heartred Det var litt mer på papiret sist jeg gikk på do igjen, så jeg begynner å bli veldig redd... Jeg skal prøve å slappe av og se om det blir verre eller evt rødt, da ringer jeg til legen imorgen. Håper alt er fint med lille spira mi...

Den følelsen du beskriver er ikke god... Det er stor sjanse for at det er uskyldig og at alt er bra :) men heller kontakte legen enn å gå i høy stress og angst over tid ❤️

Jeg er i uke 10 idag, og hadde bittelitt farget utflod idag etter jeg hadde vært på do. Det var svakt farget og veldig lite, men ble likevel litt bekymret.. Vi skal til UL om to uker, men nå vurderer jeg å gå før siden jeg er så redd for å miste. Er det noen andre her som har opplevd det samme hvor det gikk bra? Trenger litt positive tanker :(

Hei!
Jeg hadde brun utflod 9+1 var på ul 9+4 alt ok, ny runde med utflod og små blødninger 11+2 til 11+6 ultralyd 11+5 alt bra!

Har i dag vært på tidlig ul som jeg var henvist på grunnet tidligere MA, 12+4 og alt ser bra ut! :) så tror det går veldig bra for deg <3

Brunt utflod er gammelt blod :) jeg har hatt det to ganger hittil, er snart 20 uker. Fikk beskjed om at jeg ikke skulle bekymre meg så lenge det ikke kom rødt friskt blod og mye blod :)

Hvordan går det med deg? :)

Hvordan går det med deg? :)

Det går bedre nå :) Har ikke hatt noe mer, så føler meg mer beroliget. Jeg skal se det an imorgen, og tror nok jeg prøver å få en tidligere UL hvis jeg har spotting da og, sånn at jeg slipper å være bekymret. Krysser fingrene for at det bare var helt uskyldig :Heartred

Jeg oppdaterte nok for raskt. Nå blør jeg friskt blod. Ikke i enorme mengder, men viser godt på papiret, veldig mensenaktig. Dette går nok ikke veien.... Får ringe doktor imorgen tidlig.

Håper at alt er bra med spiren! Skjønner bekymringen, men husk på at blødninger ikke er ensbetydende med at det har gått galt.

Har deg i tankene ! Krysser alt jeg har for en smilende gladmelding når du får svar <3

Back
Topp