Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe brunt eller rødt i dag! Wow! Jeg er litt småsjokkert!
Så utrolig godt å høre! Gratulerer!Hadde en blødning i uke 7/8, brunt blod/utflod. Vet ikke grunnen, men hadde en veldig stressende dag dagen før jeg begynte å blø. Er i uke 19 nå og alt er bra
Takk, og like måte. Termin 22 marsSå utrolig godt å høre! Gratulerer!
Mars?
Takk, og like måte. Termin 22 mars
Så fantastisk!
Jeg var jo med å starta marsforumet, hadde termin rundt 2.mars, men mista dessverre i uke 7.
Så hyggelig! Takk!Jeg husker deg fra mars-gruppa. Krysser fingrene for deg [emoji173]️
Veldig leit å høre! Jeg hadde egentlig termin i november, men mistet uke 9. Ble gravid igjen veldig fort og hittil ser alt helt normalt og bra ut. Ønsker deg masse lykke til, denne gangen sitter den!Så fantastisk!
Jeg var jo med å starta marsforumet, hadde termin rundt 2.mars, men mista dessverre i uke 7.
Veldig leit å høre! Jeg hadde egentlig termin i november, men mistet uke 9. Ble gravid igjen veldig fort og hittil ser alt helt normalt og bra ut. Ønsker deg masse lykke til, denne gangen sitter den!
Ikke noe brunt eller rødt i dag! Wow! Jeg er litt småsjokkert!
Hurraaaa, for ingen blødningIkke noe brunt eller rødt i dag! Wow! Jeg er litt småsjokkert!
Ingenting i dag tidlig heller!!
Takk som spør! Ikke antydning etter sist Veldig fornøyd med det!Hvordan går det?