Brunt blod/utflod

Hadde en blødning i uke 7/8, brunt blod/utflod. Vet ikke grunnen, men hadde en veldig stressende dag dagen før jeg begynte å blø. Er i uke 19 nå og alt er bra :)

Hadde en blødning i uke 7/8, brunt blod/utflod. Vet ikke grunnen, men hadde en veldig stressende dag dagen før jeg begynte å blø. Er i uke 19 nå og alt er bra :)
Så utrolig godt å høre! :love7 Gratulerer!
Mars?

Så fantastisk! :Heartred
Jeg var jo med å starta marsforumet, hadde termin rundt 2.mars, men mista dessverre i uke 7.
Veldig leit å høre! Jeg hadde egentlig termin i november, men mistet uke 9. Ble gravid igjen veldig fort og hittil ser alt helt normalt og bra ut. Ønsker deg masse lykke til, denne gangen sitter den!

Veldig leit å høre! Jeg hadde egentlig termin i november, men mistet uke 9. Ble gravid igjen veldig fort og hittil ser alt helt normalt og bra ut. Ønsker deg masse lykke til, denne gangen sitter den!

Uff, så trist altså! Unner ingen å miste den etterlengta babyen!
Håper alle gode ting er 3, og at toåringen får et søsken på tidligsommeren! :happy: Tusen takk!:Heartred

Hvordan går det?
Takk som spør! Ikke antydning etter sist :happy: Veldig fornøyd med det! :smug:
Har fortsatt ikke senket skuldrene. Må nok komme meg over 6+5 (SA sist) og 8+5 (MA - målt til i uke 11+3) før jeg senker skuldrene noen hakk og begynner å tro at vi skal få baby i hus igjen :yuck: Men det er kanskje vanlig etter å ha mistet et par gange :)

Back
Topp