Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at det ikke skader, om du vil. Jeg har nok hatt mye mer kontakt med jordmor og sykehus enn de fleste, samt privat ultralyd i tillegg. Tenker at det er bedre enn å gå og bekymre seg.
Da ser jeg det an og hva jm svarer før jeg evt. ringer legen.
Takk for svar, og lykke til med lille i magen
Ååå, så godt å høre!
Jeg håper det ender godt her også. Det er såppas lite at jeg tror ikke det er gått galt så langt. Jeg er bare 1 uke og 5 dager unna sist det gikk galt. Kommer jeg meg over 6+5 og det fortsatt går bra er neste mål 8+5!
(SA 6+5, og mumsen ble målt til 8+5 i uke 12 da jeg hadde MA).
Tusen takk Jeg håper jeg også!Håper så det går bra for deg
Ikke tegn til friskt blod i det hele tatt.. Bare så nytt for meg som aldri spotter, eller har blødninger foruten mensen. Det er veldig mørkt. Spørs om det er en blodansamling et sted oppi der som kroppen prøver å kvitte seg med, da?
Åå, tusen takk for at du tar deg tid til å svare!Sniker fra januar dette er min tredje graviditet og som deg hadde jeg ikke opplevd brun utflod/blod tidligere. Denne gangen hadde jeg endel brunt de første mnd, snakket med jordmor og dro på tidlig ul. Jordmor sa det er helt normalt med brun utflod alt er bra med min mini er nok ingenting å bekymre se for
Bare hyggelig syntes det var ekkelt og ubehagelig selv å se brunt. Jeg hadde tul i uke 6 +5 men det viste seg etter oul at jeg var i uke 7 + 4 daÅå, tusen takk for at du tar deg tid til å svare!
Hvor tidlig var du på ul?
Bare hyggelig syntes det var ekkelt og ubehagelig selv å se brunt. Jeg hadde tul i uke 6 +5 men det viste seg etter oul at jeg var i uke 7 + 4 da
Hååper det ❤❤ frister sååå å bestille TUL nå søndag.. roe ned sjela litt..Har snakket med jm, hun ønsket at jeg bare skulle slappe helt av. Stress var ikke bra. Både friske blødninger(rosa) og brunt var visst veldig vanlig.
Er du langt på vei da?Hååper det ❤❤ frister sååå å bestille TUL nå søndag.. roe ned sjela litt..
7+1 idag. Sendte sms til lege om jeg kunne stikke innom å måle hcg med dager mellomrom og endte med få time neste uke skal avbestille timen, ringer de i morgen.Er du langt på vei da?
Da ligger du akkurat to uker foran meg Har du hatt blødninger?7+1 idag. Sendte sms til lege om jeg kunne stikke innom å måle hcg med dager mellomrom og endte med få time neste uke skal avbestille timen, ringer de i morgen.
Da ligger du akkurat to uker foran meg Har du hatt blødninger?
Jeg venter til jm-timen om ca 2 uker før jeg bestemmer meg for om vi tar privat ul før vi får henvisning. Legen min vet jeg har ul-apparat, så kan jo ringe dit bare for å høre om vi får se om det er liv laga om et par uker. Må reise et stykke for nærmeste privat-ul
Bor i Trondheim og sjekket Ultraportalen hvor man kan bestille time nestn hver,dag, over 1000kr men.. får høre med sambo i morgen hva han tror.
Tusen takk gratulerer til deg også, krysser fingrene og håper det får bra denne gangenSå godt å høre. Har mailet med jordmor i kveld, og hun mente det var veldig vanlig.
Jeg skal ikke til jm før jeg er 6+6, så håper først det holder til da. Da er jeg en dag over sist jeg mistet i SA (6+5). Så håper jeg på henvisning til tidlig ul etter det. Blir det alt for lenge til tidlig ul kommer jeg til å ta en tidlig ul. Så lenge det ikke blør friskt får jeg bare være ved godt mot
Gratulerer med den lille Og tusen takk, nok en gang! Jeg setter stor pris på det