Brunt blod/utflod

ingerh90

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
I går kveld og i natt fikk jeg brunt blod på papiret.i dag er det ingenting. Har en del murringer i mage og rygg..men det har jeg hatt lenge. Er 7 uker i dag.. skal til legen om en time men sitter å gruer meg veldig. Har hatt to svangerskap uten noe blødning så vet ikke hva som er normal blødning eller om dette er begynnelsen på at jeg mister.. er så bekymret nå :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

bare slapp helt av, snakk med legen om det :)
Mange sier at det er like normalt å blø som å ikke blø.

Ja håper det :) sitter å venter på timen nå. Kan jeg be om en ultralyd? Eller er det for tidlig ? Er 7 uker

Du kan be om ultralyd ja :-) Så er det heller ingen fare når det ikke er fersk blod som kommer. Dette går nok kjempebra :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper det! Sitter å venter enda..har veldig murringer i ryggen og magen også..men det og er vell vanlig ?

Veldig spent på timen din Ingerh90! Håper det gikk fint! :)

Håper det går bra med deg og at det er en ufarlig blødning :)

Gikk det bra? :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Hvordan gikk det til legen? Fikk du UL? :-)

Da har jeg fått time til ultralyd klokka 13 i mårra, så krysser fingrene for at allt er ok..

Jeg hadde brun utflod de tre første svangerskapene rund uke 6. Den første mistet jeg, ikke de andre, så jeg tror ikke den utfloden hadde noe å si. Men den fikk meg til å dra på ul og på den måten fant jeg ut tidligere enn jeg ville gjort at det var over med den første spiren. Jeg tror med andre ord bare det var en tilfeldighet, så prøv å.ikke uroe deg. De siste to svangerskapene hadde jeg ikke sånn utflod, men da var jeg ikke seksuelt aktiv, så jeg tror sånn brun utflod kanskje har en sammenheng med sex? At det er gammelt blod, husk at blodkarene sprekker lettere nå du er gravid.

Lykke til i morgen :-) Satser på at du får se det lille hjertet slå og se at alt er bra :-)

Takk <3 takk for svar hedvig :) krysser allt jeg har for at det går bra i mårra. Tenker på det hele tiden :/ har så dårlig magefølelse :(

Bra du fikk time imorgen. Masse lykke til. Skal tenke på deg imorgen.

Tusen takk :) 3 timer igjen til ultralyd..gruer meg veldig :(

Lykke til håper det ikke er noe å bekymre seg over.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Lykke til på UL kjære deg <3 Dette går nok helt fint skal du se. Må få oppdatering når du er ferdig :-)

Back
Topp