Brunt blod og synkende tester

Da er alt overstått. Skulle vært 5+5, etter mine beregninger.
Han fant fostersekken, og den var tilsvarende ca. 5 uker. Så helt tom ut. Leter lenge. Til slutt , etter mye "graving" men ul-staven, så han noe på 2 mm. Det tilsvarte uke 5+2. Og når han da hadde funnet det, så vi hjertet banke (det begynner å slå på dag 5+2/5+3).
Frem til uke 8, har jeg 33% sjanse for at det ender i SA/MA.
Gleder er der, men ennå ikke i full blomst.
Skal tilbake om to uker.

Det vil jo si at jeg kun var 8 dpo på første test her .. ..
Og hadde kun sex 2 dager før EL da...hmmmm, er jeg da garantert en jente :wtf:

Vedlegg

• Snapchat-99656129.jpg
    Snapchat-99656129.jpg
    958,8 KB · Visninger: 32
Da er alt overstått. Skulle vært 5+5, etter mine beregninger.
Han fant fostersekken, og den var tilsvarende ca. 5 uker. Så helt tom ut. Leter lenge. Til slutt , etter mye "graving" men ul-staven, så han noe på 2 mm. Det tilsvarte uke 5+2. Og når han da hadde funnet det, så vi hjertet banke (det begynner å slå på dag 5+2/5+3).
Frem til uke 8, har jeg 33% sjanse for at det ender i SA/MA.
Gleder er der, men ennå ikke i full blomst.
Skal tilbake om to uker.

Vi heier på de 67%!<3

Hei igjen :) kan se ut (både på tester og blodprøve) at du produserer hcg litt seint. Det er normalt. Eg trur også at UL i uke 5 er kjempe avansert for dei fleste, og absolutt ikkje noko ein bør sette sin lit til ifht lengde osv. At han i det heile såg bankandr hjerta er fantastisk ❤

Men eg skjønner godt at det skaper bekymring når alt er liksom litt i grenseland, det også er heilt naturlig :) prøv å slapp av og tenk at akkuratt nå er du gravid, og det er ikkje så mykje du fåt gjort fra eller til med babyen, men du kan velge korleis du vil tilnærme deg dei neste ukene ❤ ber om at du får gode og tydelige resultater på neste ultralyd :)

Back
Topp