Lykke til! Får du ikke svaret dagen etter?
Jeg ringte de rett før kl. 14:00 (de besvarer ikke telefonen etter klokken to). Da var ikke prøvesvaret kommet....og hun påpekte at det tok normalt sett to dager Pining!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Får du ikke svaret dagen etter?
Ahh!!Jeg ringte de rett før kl. 14:00 (de besvarer ikke telefonen etter klokken to). Da var ikke prøvesvaret kommet....og hun påpekte at det tok normalt sett to dager Pining!
Jeg kan ikke nok om dette til å svare, men svarer ikke legen deg med noen forklarende ord når du får prøvesvaret?Fikk svaret på hcg-prøve nr. 2 : 3934 Redd det var litt lite, og at det ikke går veien..... Burde vært minst 500 høyere, vel?
Jeg er sååååå negativ nå
Jeg kan ikke nok om dette til å svare, men svarer ikke legen deg med noen forklarende ord når du får prøvesvaret?
https://nor.wantbaby.info/kalkulatorer/hcg-stigning?link=pages
her kan du ligge inn tallene dine, så får du svar om det e ok stigning
Tok du dpo? Var det ikke 19dpo og 23dpo? Da fikk jeg opp normal og når man ser på den grafen ligger du over gjennomsnittet.Om jeg trykker inn slik at det står 4 dager mellom (torsdag-mandag), får jeg opp at det er lavere enn normalt.
Tok du dpo? Var det ikke 19dpo og 23dpo? Da fikk jeg opp normal og når man ser på den grafen ligger du over gjennomsnittet.
Ser du på der det står «2-dagers økning»?Var 18 og 22. Men da kommer det opp 2 dager mellom. Og det er jo feil...er jo 4 dager mellom testene.
Var 18 og 22. Men da kommer det opp 2 dager mellom. Og det er jo feil...er jo 4 s
ja, men er ikke det doblingen daVar 18 og 22. Men da kommer det opp 2 dager mellom. Og det er jo feil...er jo 4 dager mellom testene.
Sånn tolker jeg det også, og at det er en normal økning.Ser du på der det står «2-dagers økning»?
Jeg vet ikke om jeg har rett, men det som kommer opp der tolker jeg til å være hvor lang tid du bruker på en «2-dagers økning»
Noen bruker mindre enn 2 dager på å øke det nivået og noen bruker litt mer. Prøvde å legge inn dine tall og fikk opp normal stigning og at du har 2 dager og 17 timer for å få «2-dagers økning»
Noen må gjerne forklare det annerledes dersom de vet.
Men sånn har hvert fall jeg tolket det.
Ser du på der det står «2-dagers økning»?
Jeg vet ikke om jeg har rett, men det som kommer opp der tolker jeg til å være hvor lang tid du bruker på en «2-dagers økning»
Noen bruker mindre enn 2 dager på å øke det nivået og noen bruker litt mer. Prøvde å legge inn dine tall og fikk opp normal stigning og at du har 2 dager og 17 timer for å få «2-dagers økning»
Noen må gjerne forklare det annerledes dersom de vet.
Men sånn har hvert fall jeg tolket det.
Masse lykke til
Masse lykke til!!
Lykke til!
Tusen takk!
Har time kl. 15:00 Har forberedt meg mentalt på negativt svar, så vil bli hoppende overrasket om det er noe levende inni meg