Brunt blod og synkende tester

Fikk svaret på hcg-prøve nr. 2 : 3934 :banghead: Redd det var litt lite, og at det ikke går veien.....:grumpy: Burde vært minst 500 høyere, vel?
Jeg er sååååå negativ nå :yuck::facepalm:

Fikk svaret på hcg-prøve nr. 2 : 3934 :banghead: Redd det var litt lite, og at det ikke går veien.....:grumpy: Burde vært minst 500 høyere, vel?
Jeg er sååååå negativ nå :yuck::facepalm:
Jeg kan ikke nok om dette til å svare, men svarer ikke legen deg med noen forklarende ord når du får prøvesvaret?

Jeg kan ikke nok om dette til å svare, men svarer ikke legen deg med noen forklarende ord når du får prøvesvaret?

Nei, jeg ringte bare ned til legekontoret. Hun som tok telefonen, sa at "om du har spørsmål, må du nesten bestille deg en legetime, og ta det med legen din" :shifty:

Finnes ei side du kan legge inn begge svarene på, så ser du der om det er ok økning - husker dessverre ikke hva den nettsiden heter, men Google vet nok;)

Det roer seg også etter man har nådd ca1200. Tror det dobles hver 72t:)

Var 18 og 22. Men da kommer det opp 2 dager mellom. Og det er jo feil...er jo 4 dager mellom testene.
Ser du på der det står «2-dagers økning»?
Jeg vet ikke om jeg har rett, men det som kommer opp der tolker jeg til å være hvor lang tid du bruker på en «2-dagers økning»

Noen bruker mindre enn 2 dager på å øke det nivået og noen bruker litt mer. Prøvde å legge inn dine tall og fikk opp normal stigning og at du har 2 dager og 17 timer for å få «2-dagers økning»

Noen må gjerne forklare det annerledes dersom de vet.
Men sånn har hvert fall jeg tolket det.

Var 18 og 22. Men da kommer det opp 2 dager mellom. Og det er jo feil...er jo 4 s
Var 18 og 22. Men da kommer det opp 2 dager mellom. Og det er jo feil...er jo 4 dager mellom testene.
ja, men er ikke det doblingen da
Jeg vet ikke om jeg har rett, men det som kommer opp der tolker jeg til å være hvor lang tid du bruker på en «2-dagers økning»

Noen bruker mindre enn 2 dager på å øke det nivået og noen bruker litt mer. Prøvde å legge inn dine tall og fikk opp normal stigning og at du har 2 dager og 17 timer for å få «2-dagers økning»

Sånn tolker jeg det også, og at det er en normal økning.

Godt jeg er kommet i en gruppe med smarte jenter :smiley-angelic003
Jeg trodde det var slik, ja....men da krysser jeg fingrene for at det er ok.

Skal til ultralyd i morgen .....da får vi fasitsvaret.....er 5+5 i morgen, så hjertet skal slå - det SKAL slå:smiley-angry007:smiley-ashamed005:thumright

Lykke til!

Lykke til!<3

Back
Topp